Sinteza săptămânii 21 – 25 octombrie

Campanii promoționale in retail-FMCG.ro. Discount 20% pentru noiembrie – decembrie. Detalii.

Retail

Exterior Cora Alexandrieicora România a împlinit luna aceasta zece ani de la deschiderea primului magazin în România, în octombrie 2003. cora urmează să lanseze proiectul coraDrive.ro.

Reţeaua PROFI a ajuns la 184 de magazine după ce a mai deschis: două unităţi standard în Ploieşti, una standard la Craiova, una la Braşov, în format City şi una la Filipeştii de Pădure, în format standard.

BILLA România inaugurează primul său magazin din Pitești, ridicând numărul rețelei naționale la 79 de unităţi.

În perioada 24 octombrie – 20 noiembrie 2013, Carrefour România sărbătorește 50 de ani de existență a Grupului în lume, într-o lună aniversară cu numeroase oferte și mii de premii pentru clienții săi.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua „Express” a două noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, în orașul Brașov şi tot în Braşov deschide şi cel de-al treilea supermarket al său, ridicând numărul total de magazine „Market” la 73.

Începand cu luna octombire 2013, Vlad Ardeleanu, fostul Director Comercial Carrefour România, este numit Director Formate de Creştere şi Noi Direcţii de Dezvoltare în cadrul Carrefour România.

Romanian retail weekly news.

FMCG

Tomi si Grup Sapte deruleaza in perioada 11 octombrie – 3 noiembrie o campanie de informare la raft pentru cea mai noua categorie de produse din portofoliul Tomi: sortimentele de mustar dulce si mustar fin.

SENIORHYPER a relansat website-ul pentru Orbit România – www.mestecaorbit.ro și website-ul pentru Orbit Bulgaria – www.orbitgum.bg, ca parte a strategiei de comunicare digitală.

Evenimente

In data de 7 noiembrie 2013, Expo Media organizeaza, in incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel, prima editie a Romanian Retail Convention, un eveniment ce reuneste branduri si experti de top din aria de retail.

Ieri a fost ultima zi in care s-au putut achiziona biletele de acces cu 35% discount din pretul integral la retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online din acest an.

Reprezentanţii companiilor prezente la expoziţia internaţională CARNEXPO consideră că reducerea TVA la carne, preparate din carne şi peşte este cea mai importantă măsură care ar putea fi aplicată în perioada următoare, cu efecte extrem de benefice asupra industriei de profil.

Secţia Comercială a Ambasadei Austriei la Bucureşti a organizat evenimentul „Austria Show Case (ASC) – Produse alimentare și băuturi”, eveniment în cadrul căruia 24 de firme austriece şi-au prezentat produsele în faţa publicului de specialitate din România.

Studii

Concluziile studiului GfK Climatul de consum Europa, care oferă o privire de ansamblu asupra evoluţiei aşteptărilor privind starea economiei şi veniturile, precum şi a dorinţei de cumpărare în rândul consumatorilor din 14 ţări europene.

Servicii

Din luna octombrie terminalele de vânzare dotate cu SmartCash POS vor beneficia de posibilitatea de plată cu telefonul mobil, prin SEQR.

 

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,963 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 21 – 25 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: