Producătorul COSELI întâmpină toamna cu etichete noi pentru superesențele din portofoliul de produse: rom, vanilie, lămâie, portocale.
Selgros România continuă proiectul de modernizare a magazinelor sale şi-a relansat pe 26 septembrie magazinele Selgros din București-Băneasa și Ploiești.
Cu ocazia inceputului noului an scolar 2012 – 2013, Carrefour le-a pregatit o surpriza tuturor elevilor de clasa I, care in aceasta toamna au trecut pentru prima data pragul scolii.
Incepand din septembrie 2012, comerciantii din Romania pot beneficia de o noua oferta Magister: un pachet promotional care cuprinde echipamente, software specializat, precum si instalarea si training-ul personalului.
Conform unui studiu efectuat de Bilbor, produsele cele mai pure sunt reprezentate de apă.
Pe 11 – 12 octombrie 2012 se va desfășura cea de-a doua ediție Promotions 360, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, singura conferință locală de marketing dedicata promoțiilor.
Compania Selgros Cash & Carry România şi Asociaţia Chef Cezar au iniţiat un program de informare şi învăţare non-formală pe teme de nutriţie, dedicat elevilor între 7 şi 14 ani.
Saptamana aceasta, PROFI și-a continuat extinderea prin deschiderea a trei noi magazine la Iasi, Satu Mare si Galati.
Pentru a facilita retailerilor perfecţionarea serviciilor oferite clienților și creșterea eficienței, Oracle a lansat recent Oracle Retail Mobile Point-of-Service.
Pe 28 septembrie 2012 Carrefour a deschis cel de-al 59-lea supermarket din țară, în Bacău, pe strada Dumbravei nr. 4, bl. 4, sc. A, parter.
Lidl a pregătit pentru clienții săi o selecție de vinuri franțuzești de excepție.
AQUA Carpatica își menține deschisă invitația către toți membrii Patronatului Apelor Minerale din România APEMIN.
Compania Lidl anunță diversificarea modalităților de plată în magazinele sale, prin acceptarea posibilității de plată cu noi tipuri de tichete de masă şi cadou.
Internațional:
Cele mai multe magazine de tip discount se găsesc în Europa, în special în Germania, de unde provin patru din cei cinci mari discounteri.
Pe piața de retail există trei concepte de magazine de tip discount: hard discounter, soft discounter și limited-line discounter. Fiecare dintre aceste concepte au caracteristicile lor, însă există anumite reguli comune care sunt respectate.
