Sinteza săptămânii 25 – 29 martie

Premium:

Săptămâna trecută v-am prezentat 5 dintre cele mai de succes inovaţii din retail în 2012, iar în această săptămână revenim cu restul de 5 printre care amintim: personalizarea experienţei de cumpărare, utilizarea reţelei de socializare Twitter ca monedă la cumpărături, ambalaje holografice sau cum se poate aduce schimbarea în publicitatea clasică printr-o formă inedită de monetizare.

Intern:

PROFI inaugurează un nou format de magazin de proximitate, PROFI CITY. Cinci magazine dun Cluj-Napoca, cu suprafete cuprinse intre 180 si 316 .p, pe care PROFI le-a preluat de curand de la Alimrom se vor rebrendui PROFI CITY. Câteva imagini cu noul concept PROFI CITY. Tot în Cluj-Napoca şi în aceeaşi săptămână PROFI a deschis un nou magazin preluat de la Alimrom, în formatul obişnuit al reţelei.

Carrefour  a deschis în această săptămână primul său supermarket din Botoșani, Market Uvertura Mall, ridicând numărul total de magazine în acest format la 68.

Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de consumer engagement din România, a semnat un contract de parteneriat cu PROFI Rom Food. Parteneriatul vizează acceptarea în reţeaua de magazine PROFI a cupoanelor de reducere pe care consumatorii le pot găsi şi printa de pe site-ul CuponReducere.ro.

Începând din 1 aprilie, timp de o săptămână, în cadrul săptămânii italiene Lidl, clienţii vor putea găsi ingredientele potrivite pentru pregătirea unor mese italiene autentice.

În luna martie, peste 20.000 de bucureşteni au trecut în fiecare zi prin „Fabrica de Bere” Staropramen instalata ad-hoc in staţia de metrou Victoriei.

Gamele Nufăr și Triumf de la Farmec SA revin în această lună pe rafturi cu produse noi, dar și cu ambalaje și etichete noi.

Producătorul de vin Domeniile Ostrov își propune pentru 2013 o creștere a cifrei de afaceri cu peste 20%.

Tetra Pak a anuntat progresele companiei din 2012 in atingerea obiectivelor de mediu din strategia 2020, precum si privind scopul sau final de a oferi ambalaje sustenabile in totalitate, folosind doar materiale regenerabile, reducand la minim amprenta de carbon si eliminand deseurile.

MasterCard şi Netopia lansează aplicaţia mobilPay MasterCard Mobile, prima aplicatie de plăţi mobile remote sub brand-ul MasterCard Mobile.

Internaţional:

NESCAFÉ, brandul companiei Nestlé, lider mondial pe piaţa de cafea solubilă, aniversează 75 de ani, fiind una dintre cele mai populare băuturi din întreaga lume.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 25 – 29 martie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. chiar ne dam toate magazinele romanesti, strainilor?…ce face Consiliul Concurentei?…..

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: