Sinteza săptămânii 27 – 31 mai

retail-fmcg-logoPremium

Odată cu prezentarea noii strategii a REWE pe piaţa din România, conducerea REWE Romania şi-a arătat şi disponibilitatea de a comunica mai des şi mai deschis către presă. Acesta a fost motivul pentru care am putut afla, într-o singură zi, atât de multe informaţii despre companie, cât nu am putut cuprinde în toţi anii de când retailer-ul german este prezent pe piaţa din România.

Retail

REWE România și-a prezentat strategia de dezvoltare bazată pe magazine mai multe şi servicii îmbunătăţite. Obiectiv: 400 de magazine Penny Market și XXL Mega Discount.

Săptămâna trecută s-a deschis primul magazin PROFI din Rosiori de Vede, aceasta fiind cea de a 90-a localitate din Romania si a doua din judetul Teleorman, dupa Videle, in care retailerul se face prezent. Aproape 1.200 de şcoli au intrat în cursa pentru unul dinte cele 160 de laboratoare de informatică oferite în cadrul campaniei “Profi te premiază”.

Carrefour România a prezentat strategia privind produsele Marcă Proprie Carrefour, precum și detalii referitoare la procesul de selecționare a furnizorilor pentru crearea unor produse de calitate.

Cu cele 4 deschideri de la finalul săptămânii trecute, Mega Image închide luna mai cu 10 magazine nou deschise, din care 8 Shop&Go şi două Mega Image.

Începând de săptămâna trecută, bucătarii profesionişti de la cele mai bune restaurante din România sunt invitaţi să se înscrie în cea mai mare competiție dedicată profesioniștilor din domeniul gastronomiei, Arena Bucătarilor Selgros 2013.

METRO Cash & Carry România sărbătoreşte Ziua Naţională a Italiei, prin cea de-a treia ediţie a programului “Il Gusto d’Italia”.

FMCG

Brandul Vascar vine în întâmpinarea consumatorilor cu o identitate vizuală creativă și cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse.

Berea Timișoreana s-a lansat şi în Republica Moldova, compania Efes Vitanta Moldova Brewery, liderul pieții de bere din Moldova, aducâd prima bere din România pe piaţa din Moldova.

Studii

Raportul dintre comerţul modern şi cel tradiţional a ajuns la 50/50 în valoare. Discounterii acoperă 9% din consumul casnic de bunuri de larg consum în 2012, conform unui studiu efectuat de către GfK România.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 27 – 31 mai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: