Sinteza săptămânii 27 aprilie – 1 mai 2015

Articol PREMIUM: Evoluția pieței de biscuiți din România şi prognoze de creștere

Retail

PROFI BalanPrincipalele evenimente din retailul alimentar din România, în limba engleză: Month of April brought to the romanian grocery retail 8 new stores, one new store concept and a premiere for romanian retail market, all this in the context of the imminent reduction in VAT (june 1th) on food products, from 24% to 9% and consumer concern about rising prices on the shelves.

Alte două oraşe, Zlatna şi Bălan, s-au adăugat pe harta retailerului PROFI, reţeaua ajungând astfel să fie prezenţa în 140 de localităţi cu 279 de magazine.

Reprezentanții Auchan, Cora și Kaufland susțin că prețurile în aceste magazine nu au crescut în ultima vreme, iar reducere TVA la alimente de la 1 iunie va duce la scăderea preţurilor la raft cu aproximativ 12%.

FMCG

După ce la mijlocul acestei luni, Dr. Oetker a anunţat că a cumpărat brandul “Alex“- Deserturi de la compania Alex&Comp din Galaţi, cel mai mare producător de condimente din Europa, FUCHS a preluat divizia de condimente, de la acelaşi producător român Alex & Comp.

Tuborg lansează berea fără alcool, cu 100% ingrediente naturale, într-o gamă variată de ambalaje, la sticlă de 0,5l și 0,33l, precum și la doză de 0,5l.

În primul trimestru al anului 2014, grupul de firme AGRICOLA înregistra o creștere a cifrei de afaceri de 15% față de 2013.

Carlsberg continuă și în 2015 direcția tradițională de comunicare în ceea ce privește fotbalul, o asociere care durează de zeci de ani la nivel global.

Studii

GfK a lansat raportul de cercetare GfK Pulse în care a analizat evoluțiile piețelor de FMCG și bunuri tehnologice, alături de principalele tendințe macro-economice în 2014 față de 2013.

Nivea, Lacalut şi Head&Shoulders sunt brandurile de cosmetice cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în primele 4 luni ale anului, conform studiului realizat de către mediaTRUST.

Studiu GfK România la solicitarea Asociației Berarii României: aproape 80% din adulții români care obișnuiesc să consume băuturi alcoolice la masă, au declarat că preferă berea atât în timpul meselor din timpul săptămânii, cât și în timpul meselor din weekend.

Evenimente

Pe 12 mai 2015, în incinta hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel, va avea loc cea de-a VI-a ediţie a Conferinţei de Management al Riscului de Creditare.

Servicii

Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons (A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons) și MasterCard lansează Campania „Cere bonul fiscal! Plătește cu cardul MasterCard sau Maestro! Noi te premiem!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,911 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 27 aprilie – 1 mai 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: