Diamant

Sinteza săptămânii 30 martie – 3 aprilie 2015

Articol exclusiv pe retail-FMCG.roAnaliză Schoenherr: Acțiunile promoționale în retailul alimentar

Retail

supermarket-cartMETRO Cash & Carry România a pregătit pentru Paști un catalog cu pachete cadou. Orarul de funcționare a magazinelor METRO Cash & Carry Romania (inclusiv METRO Punct), în perioada Sărbătorilor de Paști.

Credit Foto: shutterstock.com

Mega Image a deschis un nou magazin în județul Ilfov. Mega Image Vidra este situat în Com. Vidra, Sat Vidra, județul Ilfov şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 403 mp.

Institutul Naţional de Statistică (INS) a anunţat datele referitoare la cifra de afaceri din retail pentru primele două luni ale anului comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

FMCG

Eugenia, brandul de biscuiți sandwich numărul unu din România a intrat în oferta de produse disponibile pe Amazon, unul dintre cei mai mari retaileri online din lume.

Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacia prin care Dalli Production Romania preia SC Detergenți SA, parte a Procter&Gamble.

Nivea lansează noua gamă NIVEA MEN Sensitive Cooling (P)

Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a publicat raportul „It’s Good to Share – Building Trust, Spreading Happiness.” Coca-Cola România continuă campania Hai Să Mâncăm Împreună cu un proiect digital inovativ, prin care mamele pot afla reţetele preferate ale tinerei generaţii.

Timișoreana, Sponsorul Principal al Cupei României, continuă și în 2015 tradiția Meciului de Legendă jucat între suporteri și legende ale fotbalului românesc.

Grupul olandez Heineken, al treilea producător mondial de bere, a anunţat o reorganizare a activităţilor sale în ideea simplificării structurii organizaţionale şi reducerii costurilor.

Producătorul și procesatorul de carne de pui Aaylex, deținătorul brandului COCORICO, a participat recent la Londra, în cadrul celei mai importante expoziții de produse alimentare din Marea Britanie și unul dintre cele mai mari târguri dedicate industriei alimentare din Europa – International Food & Drink Event IFE 2015.

Analize

Românii cumpără în jur de 180 de milioane de ouă în perioada premergătoare Sărbătorilor Pascale, cu 50% mai mult decât într-o lună obişnuită.

România are 386 de produse tradiţionale, în timp ce alte 42 au fost recunoscute ca produse obţinute după reţete consacrate.

Studii

Româncele preferă parfumurile dulci care denotă eleganţă şi feminitate şi îşi aleg aromele în funcţie de brandul producător, potrivit Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumuseţare.

GfK promovează o abordare revoluționară care își propune să minimizeze decalajul existent între nivelul de satisfacție a clienților și cel de loialitate a acestora – „amprenta emoțională”.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 30 martie – 3 aprilie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: