Sinteza săptămânii 4 – 8 februarie

Intern

Iniţiativele “verzi” au început să pătrundă şi în România, câţiva retaileri alimentari de la noi făcând deja paşi importanţi în această direcţie pe parcursul lui 2012.

Mega Image a inaugurat un nou magazin Shop&Go, iar până la finalul lunii februarie urmează să mai deschidă 4 magazine noi , deci va atinge în curând pragul de 200 de magazine deschise în România.

Carrefour România a deschis în această săptămână cel de-al 20-lea magazin în franciza, Carrefour Express Angst Giurgiului, iar la Bacău a inaugurat un nou magazin Carrefour Expres, ridicând numărul total de magazine în acestformat la 66.

Campania “Zâmbet de copil”, desfășurată de compania Lidl în perioada 06 decembrie 2012 – 07 ianuarie 2013, pentru sprijinirea copiilor din comunităţile sărace din România a reușit să adune suma de 300.000 de lei.

Cargill a încheiat un acord cu Expur, o filială a companiei franceze Sofiprotéol, pentru vânzarea activelor sale de presare, rafinare şi îmbuteliere din România. Contractul dintre Cargill şi Expur are ca obiect mărcile de uleiuri vegetale îmbuteliate Untdelemn de la Bunica şi Olpo şi o parte din echipamentele de presare, rafinare şi îmbuteliere.

Marius Meleșteu, Directorul General al producătorului Doncafé, Strauss Balkans, a fost numit General Manager pentru Europa Centrală și de Sud. El va prelua operațiunile Grupului în România, Serbia și țările de export (Bulgaria, Moldova, Muntenegru, Bosnia Herțegovina, Albania și Macedonia).

Echipa de management Danone România are un nou membru, după preluarea de către Cristina Popescu a poziţiei de Director Comunicare Corporativă pentru Europa de Sud-Est.

Hutton, cel mai mare producator de paste fainoase cu capital integral romanesc din Ardeal, se asteapta la o crestere de 20% a vanzarilor in 2013, mizand pe extinderea capacitatii de productie si largirea portofoliului de produse.

Desfăşurat în luna decembrie a anului trecut, cel mai mare eveniment de business din România, Business Days, ediţia a 9-a, de la Bucureşti, s-a bucurat de un număr de peste 1.000 de participanţi, peste 150 de parteneri şi 100 de speakeri dintre cei mai buni(infografic).

Secţiunea Premium:

Plecând de la situaţia pieţei de ceai din 2011, din România, Secţiunea Premium propune o analiză a anului 2012 din punct de vedere volum sau obişnuinţe de consum şi oferă câteva ce conţin prognozele pentru 2013 şi 2014.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 4 – 8 februarie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: