Sinteza săptămânii 5 – 9 decembrie

Intern:

Cel mai mare importator de produse bio din România, Bio Logistic & Distribution Partener lansează pe piaţa din România gama de produse cosmetice bio SANTE. Gama SANTE este prezentă pentru moment, în exclusivitate, la rafturile farmaciilor City Pharma dar sunt în plină desfăşurare discuţii pentru semnarea de contracte şi cu reţelele internaţionale de magazine.

METRO Cash & Carry România a inauguret la Piteşti al cincilea magazin METRO Punct din România.

LIDL continuă investițiile în România prin inaugurarea pe data de 12 decembrie 2011 a unui magazin nou construit, rețeaua sa din România însumând în prezent 129 magazine. Noua unitate se deschide în Iaşi, județul Iaşi. LIDL lansează prima colecție de articole vestimentare de business pentru bărbați, Colecţia Business.

Mega Image a deschis 2 noi magazine Shop&Go in luna Noiembrie, iar pentru luna Decembrie are planificate 4 noi locatii (3 Mega Image si 1 Shop&Go), din care una a fost deja deschisa pe 1 Decembrie in Dragonul Rosu.

real,- Hypermarket a lansat un nou produs sub marca proprie TiP, bautura energizanta Wild Lion. Produsul este disponibil in doua variante, la doze de 250 de ml (1,19 lei/doza) si sticle PET de 500 ml (1,49 lei/sticla).

URSUS a lansat chiar de 1 decembrie cea mai importantă şi mai spectaculoasă campanie tematică a brandului. Campania contine un nou spot, prima reclamă 3D de pe Facebook a unui produs românesc şi o aplicaţie unică pe Facebook, trei superlative aduse de URSUS.

De sărbători, HapiHap a adus “1000 de zâmbete pentru 1000 de copii” cu sprijinul fundaţiei FARA, asociației OvidiuRom și asociației ACSIS.

In perioada 12-23 decembrie, Mos Craciun ajunge in orasul tau cu ajutorul Caravanei Coca-Cola oferind numeroase surprize celor care il indragesc.

GfK România a investigat în cel mai recent studiu comportamentul utilizatorilor de internet faţă de cumpărăturile online. Rezultatele arată că 28% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au făcut cumpărături online în ultimul an.

Internaţional:

Retailerul francez Carrefour şi-a confirmat angajamentul său de a-şi menţine investiţia în Grecia, ca răspuns la zvonurile potrivit cărora ar putea ieşi de pe piaţa grecească.

Auchan intenţionează să deschidă 6 hipermarketuri în Rusia anul viitor. Retailerul francez lucrează în prezent la un nou concept de magazin ecologic. Alt retailer francez, Leclerc, a declarat că va lansa în cadrul unui magazin de-al său o zonă ecologică denumită “Espace Bio”, cu o suprafaţă de vânzare de 400 de metri pătraţi.

După 16 ani de prezenţă pe piaţa din China, retailerul francez Carrefour, al doilea mare retailer al lumii, a deschis la începutul lunii decembrie cel de-al 200 magazin din această ţară.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 5 – 9 decembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: