Sinteza săptămânii 8 – 12 iulie

retail-fmcg-logoPremium

Lidl România: “comunitatea celor care ne urmăresc în Social Media depășește 3 milioane de persoane” – un interviu cu Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România, cu ocazia aniversării celor 2 ani de prezenţă Lidl în Social Media.

Retail – intern

PROFI deschide primul său magazin din Zimnicea, aceasta fiind cea de a treia unitate din judeţul Teleorman.

Selgros Cash&Carry România anunţă că magazinul Selgros din Iaşi a intrat în această vară într-un proces de reamenajare, urmând să aducă pe piaţă un concept nou de design, inexistent până în acest moment în România.

Grupul Carrefour deschide cel de-al doilea supermarket în Buzău și al 69-lea din țară. Magazinul Carrefour Unirii este deschis NONSTOP, în perioada estivalăla, la sugestia clienților săi.

METRO Cash & Carry România continuă în anul 2013, programul de susținere a producătorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentului, adăugând fructele în ofertă.

Retail – internaţional

Grupul belgian de retail Delhaize Group, operatorul magazinelor Mega Image din România, a anunţat că va vinde cele 25 de magazine din Muntenegru.

FMCG

Agenția de digital advertising SENIORHYPER a dezvoltat noul site al Napolact, unul dintre cei mai importanți producători de lactate de pe piața românească. Proiectul realizat de echipa SENIORHYPER face parte dintr-o campanie amplă de rebranding Napolact.

Timișoreana răspunde așteptărilor consumatorilor lansând vara aceasta un nou sortiment: Timișoreana Brună.

Odată cu adăugarea producătorului de apă minerală în portofoliul său de clienți, 23 Communication Ideas a dezvoltat campania de relansare a companiei Carpatina.

Studii

Vânzările online vor creşte la nivel global în 2013 cu 17,5%, la 963 miliarde de dolari, cumpărăturile cu telefonul mobil fiind canalul cu cea mai rapidă creștere.

Începând cu luna iunie 2013, GfK România îşi completează portofoliul de soluţii de cercetare digitală dedicate reputaţiei mărcilor şi efectelor comunicării în social media.

Conform celui mai recent studiu Mediascope realizat de catre IAB Europe, românii sunt pe locul al doilea în topul țărilor care petrec cel mai mult timp online, cu o medie de 18.6 ore petrecute săptămânal pe Internet. Conform aceluiaşi studiu Mediascope, derulat de către IAB Europe în 2012, 45% din populația totală a României deține un telefon cu acces la Internet.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 8 – 12 iulie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: