Sinteza săptămânii 9 – 13 decembrie

PROFI Sf GheorghePremium

Care sunt factorii ce favorizează creșterea mărcilor private în România?

Retail

REWE România deschide două magazine Penny Market, unul în Braşov şi un altul în Târgovişte, ajungând la un total de 150 de magazine în România: 143 unităţi Penny Market şi 7 unităţi XXL Mega Discount.

Reţeaua PROFI a inaugurat magazine standard la Botoşani, Buşteni, Salonta şi Sf. Gheorghe, ajungând la 204 magazine, la care se adaugă şi PROFI Ice Store, magazinul de gheaţă care funcţionează doar până la Crăciun în inima capitalei.

Pe tot parcursul anului 2013, reţeaua Mega Image s-a extins cu 104 supermarket-uri: 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go şi un magazin sub brandul AB Cool Food.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, în București: Express Wine&Co și Express Iceberg.

FMCG

Heidi deține prima poziție printre mărcile de FMCG (bunuri de larg consum) în a căror calitate românii au cea mai mare încredere, conform studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers.

Prețul grâului pe plan local ar putea fi relativ stabil în perioada următoare, dar este posibil ca anul viitor să aducă scumpiri de până la 15%,

Servicii

Compania Algernon, importatorul de materiale şi accesorii folosite în publicitate, este de 20 de ani partenerul de încredere al industriei publicitare din România. O altă nişă pe care intră Algernon, o reprezintă benzile reflectorizante pentru echipamentele de protecţie.

Magister Software pune la dispoziția comercianților din România, utilizatori ai soluției software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat.

Evenimente

CEO Clubs International, una dintre cele mai mari şi importante organizaţii non-profit de business din lume, împlineşte doi ani de activitate.

Studii

ZelistMonitor a realizat un top al vizibilităţii celor mai importanţi CEOs din România în perioada 20 noiembrie 2012 – 20 noiembrie 2013.

Săptămânalul cu cele mai importante ştiri din retailul autohton, în limba engleză, Romanian retail weekly news.

 

Părerea ta despre revista retail-FMCG.ro contează pentru noi. Te rugăm să completezi acest chestionar şi să ne dai un feed-back. Durează doar 30 de secunde. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 9 – 13 decembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: