Sinteza săptămânii 10 – 14 octombrie

Intern:

Hipermarketul și discounterul sunt formatele cele mai de succes din Europa Centrală conform unui studiu realizat de Planet Retail, prezentat la evenimentul Romania Retail Summit 2011.

Lidl a deschis la începutul săptămânii 11 magazine nou construite, atât în Bucureşti cât şi în ţară, reţeaua sa din România ajungând în prezent la 118 magazine, după rebrenduirea celor 107 foste magazine Plus, reţea achiziţionată de Lidl anul trecut. Noile unităţi s-au deschis în oraşele: Bucureşti (2), Câmpulung, Drăgăşani, Focşani, Giurgiu, Piteşti, Şelimbăr (jud. Sibiu), Timişoara, Turda şi Zalău.

Carrefour România se află într-o perioadă foarte prolifică din punct de vedere deschideri de magazine noi, pe toate formatele sale. Astfel, în acestă săptămână Carrefour a deschis supermarketul Carrefour Market Şincai, cel de-al 39-lea supermarket din ţară şi al 8-lea din Bucureşti. Tot în această săptămână Grupul Carrefour în România în parteneriat cu societatea Angst au lansat oficial azi, 13 octombrie 2011, franciza Carrefour în România, printr-un prim magazin de proximitate, sub sigla Carrefour Express. Noul magazin este situat în Bucureşti şi se va numi Carrefour Express Angst Domenii. Mai mult, Carrefour România va deschide  la începutul săptămânii viitoare cel de-al 24-lea hipermarket Carrefour din ţară şi al 8-lea din capitală, în centrul comercial Colosseum, Şoseaua Chitilei nr.284, Carrefour Colosseum.

BILLA România anunță deschiderea celei de-a doua filiale din Cluj, care va fi accesibilă publicului începând cu data de 14 octombrie. Astfel, rețeaua operată de BILLA în România ajunge la 57 de unități în întreaga țară.

real,- Hypermarket, parte a METRO GROUP, sărbătoreşte 5 ani de prezenţă pe piaţa românească de retail. De la deschiderea primului magazin în 2006, real,- a investit peste 550 milioane euro pentru dezvoltarea unei reţele puternice care reuneşte în prezent 25 de magazine în 18 oraşe din ţară.

Mega Image a deschis în două zile 3 supermarketuri: două în Bucureşti, în Bd. Ion Mihalache nr 128 şi în Soseaua Iancului nr 4 şi unul în comuna Domnesti, jud. Ilfov.

Reţeaua de magazine Kaufland, aparţinand Schwarz Group, a deschis un nou magazin în Sebeş, Judeţul Alba. Kaufland Sebeş este cel de-al 66-lea magazin din România al reţelei germane şi al optulea deschis în acest an.

Cu ocazia Zilei Mondiale a Spălatului pe Mâini, care va avea loc pe 15 octombrie 2011, Colgate-Palmolive continuă programul educaţional Protex, “Dă o mână de ajutor sănătăţii tale! Spală-te pe mâini!”.

Strauss România oferă consumatorilor o nouă promoție la produsul Doncafé Selected Instant. La fiecare cutie de Doncafé Selected Instant de 100g cumpărată, iubitorii de cafea vor beneficia de un preț cu 20% mai scăzut.

Românii mai mult laudă decât critică produsele pe care le folosesc este concluzia unei cercetări de marketing efectuate de GfK Romania pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth.

Sun Food a lansat primul magazin online dedicat exclusiv unui brand romanesc.

GolinHarris este noua agenție de comunicare a companiei Colgate-Palmolive România.

Internaţional:

Dr. Eckhard Corders, CEO al retailerului german Metro Group, a anunţat printr-o declaraţie făcută publică că va demisiona din postul său până la 31 octombrie 2012.

Reţeaua germană de tip discount Penny, aparţinând Rewe Group, va închide aproximativ 140 de magazine în Germania în 2012.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,938 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 10 – 14 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: