Sinteza săptămânii 12 – 16 septembrie

Revista retail-FMCG.ro este partener media la cel mai mare şi cel mai important eveniment dedicat retail-ului şi sectorului FMCG din România, Romania Retail Summit, eveniment ce se desfăşoară în zilele de 4 şi 5 octombrie 2011, la JW. Marriott Grand Hotel, Bucureşti.

BILLA România a anunțat deschiderea unei noi filiale în Brașov, accesibilă publicului începând cu data de 16 septembrie. Cu acestă nouă deschidere rețeaua BILLA ajunge la 56 de unități operate în România.

PROFI a deschis la Slobozia magazinul cu numărul 101 al reţelei.

Cea de-a doua campanie realizată de real,- “Ajuta-ti şcoala!” se apropie de final. In zilele de 16 si 17 septembrie, hipermarketul real,- din Baia Mare organizeazaTargul Producatorilor Locali, primul eveniment de acest fel prin care real,-  vine in sprijinul producatorilor locali si regionali din judetul Maramures.

Vitantis Shopping Center, alaturi de Carrefour Vitantis organizeaza in perioada 12 septembrie – 08 octombrie 2011, concursul “Cele mai mici preturi din cartier”. Tot la Carrefour începe “Operatiunea cadouri si ghiozdane pentru boboci!”

 GfK România a realizat pentru IQads, cea mai importantă publicaţie de marcom din România, un raport de cercetare despre modul în care românii percep publicitatea.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,091 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 12 – 16 septembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: