Sinteza săptămânii 12 – 16 septembrie

Revista retail-FMCG.ro este partener media la cel mai mare şi cel mai important eveniment dedicat retail-ului şi sectorului FMCG din România, Romania Retail Summit, eveniment ce se desfăşoară în zilele de 4 şi 5 octombrie 2011, la JW. Marriott Grand Hotel, Bucureşti.

BILLA România a anunțat deschiderea unei noi filiale în Brașov, accesibilă publicului începând cu data de 16 septembrie. Cu acestă nouă deschidere rețeaua BILLA ajunge la 56 de unități operate în România.

PROFI a deschis la Slobozia magazinul cu numărul 101 al reţelei.

Cea de-a doua campanie realizată de real,- “Ajuta-ti şcoala!” se apropie de final. In zilele de 16 si 17 septembrie, hipermarketul real,- din Baia Mare organizeazaTargul Producatorilor Locali, primul eveniment de acest fel prin care real,-  vine in sprijinul producatorilor locali si regionali din judetul Maramures.

Vitantis Shopping Center, alaturi de Carrefour Vitantis organizeaza in perioada 12 septembrie – 08 octombrie 2011, concursul “Cele mai mici preturi din cartier”. Tot la Carrefour începe “Operatiunea cadouri si ghiozdane pentru boboci!”

 GfK România a realizat pentru IQads, cea mai importantă publicaţie de marcom din România, un raport de cercetare despre modul în care românii percep publicitatea.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *