Sinteza săptămânii 16 – 20 mai

Intern:

Reţeaua de magazine de proximitate PROFI a inaugurat cel mai mare magazin al său din Bucureşti, pe Bulevardul Libertaţii nr.1, lângă Palatul Parlamentului. Gaetan Pacton este noul Director Operaţional Profi.

Grupul Mercadia Holland BV anunţă lansarea MACRO, un nou concept de magazin şi deschiderea în această săptămână a primei unităţi MACRO la Braşov. MACRO este primul concept de retail modern de pe piaţa locală care promovează comerţul cu produse alimentare româneşti tradiţionale, acestea fiind integrate în sortiment alături de alte articole pentru necesarul zilnic de cumpărături.

Real Hypermarket a lansat trei noi proiecte pentru elevi şi studenţi în cadrul programului real,- Education.

Pentru jumătate dintre români, criteriul cel mai important după care îşi aleg magazinul unde cheltuie cei mai mulţi bani pe produse alimentare şi nealimentare de uz curent este apropierea de casă sau de serviciu, precum şi timpul necesar pentru a ajunge la magazin, potrivit unui studiu realizat de GFK România.

Pentru prima dată în ultimii doi ani, piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată a cunoscut o creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. În T1 2011 piaţa a atins o valoare cu 10,7% peste cea a T1 2010. Într-un trimestru de revenire pentru aproape toate sectoarele monitorizate de GfK Temax, Foto şi IT au avut cea mai bună performanță.

In perioada 25 mai-7 iunie Auchan te asteapta in aleea centrala a magazinelor cu cel mai mare sortiment de bere din Romania : 150 de marci de bere din toata lumea.

Granini sarbatoareste fructele! Merele, portocalele, strugurii sau piersicile vor imbraca hainele de sarbatoare ca sa iasa in strada. Hotarat sa ureze “La multi ani” fructelor, Granini a incheiat un acord cu fructele preferate de romani, lansand pentru prima oara in Romania Ziua Nationala a Fructelor.

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane de lei (5,8 milioane euro), cu 15,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.

După anunţarea repoziţionării Carlsberg la nivel internaţional la începutul lunii aprilie, reprezentanţii brandului vorbesc de noua identitate a berii prezentă în peste 140 de pieţe din lume, printre care şi România.

Ursus Breweries a înregistrat o o creștere a cotei de piață valorice în ciuda scăderii cu 8% a volumelor în anul fiscal încheiat la 31 martie 2011.

Internaţional:

Retailerul Cora intenţionează să deschidă în Franţa, la Caumont, până în 2013, al 60-lea hypermarket Cora, cu o suprafaţă de vânzare de 5.000 de metri patraţi.

Schwarz Group va deschide primul magazin Lidl din Serbia, la Novi Sad, unde a înregistrat deja o filială,  în decembrie 2010.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 16 – 20 mai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: