Sinteza săptămânii 2-6 mai

Intern:

În această săptămână a debutat seria de interviuri cu retailerii din România care au fost chestionaţi vis-a-vis de deschiderea acestora faţă de Social Media. Ne-au raspuns retailerii: Plus, Kaufland şi Angst, iar mai apoi Cora şi Profi.

Cu ocazia Zilei Internaţionale a Crucii Roşii şi Semilunii Roşii, voluntarii organizaţiei au fost prezenţi în magazinele Carrefour din Bucureşti şi din ţară pentru a vorbi clienţilor despre Banca de Alimente sau pentru a măsura tensiunea arteriala şi a raspunde întrebărilor legate de acţiunile sociale ale organizaţiei.

Românii ocupă locul 5 în topul consumatorilor preocupați de sustenabilitate conform studiului METACONSUMER – Sustainability in Global Consumer’s View” realizat de Grupul Ebeltoft, asociaţie internaţională de experţi în consultanţă în retail.

60.5% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 70 de ani au cumpărat produse marcă proprie, conform studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center.

În primul trimestru al acestui an, indicele de încredere a populaţiei măsurat de Barometrul de Încredere a Consumatorului realizat de GfK pentru Comisia Europeană a înregistrat o creştere faţă de media anului trecut, ajungând la -46 de la -54. Chiar şi comparativ cu aceeaşi perioadă din 2010, când acest indice se situa la -48, românii se dovedesc ceva mai încrezători la acest început de an.

Tuborg vine si in aceasta luna cu o inovatie pe piata berii din Romania. Astfel, aceasta marca renumita la nivel international raspunde dorintei consumatorilor care apreciaza berea la sticla si le ofera sticla Tuborg 750 ml nereturnabila.

Internaţional:

Retailerul francez Carrefour a deschis la Paris un nou magazin de proximitate (de cartier), Carrefour City Café.

Profit bun, vânzâri modeste pe primul trimestru din 2011 pentru retailerul german Metro Group.

Lidl a mai adăugat trei noi magazine reţelei sale din Bulgaria, ridicându-şi numărul de puncte de vânzare la 37.

Compania Henkel a raportat rezultate financiare consolidate ale grupului pe primul trimestru al anului 2011. Vânzările au crescut cu 8.9 procente, iar profitul operaţional ajustat a crescut cu 12.1 %.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,836 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 2-6 mai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: