Sinteza săptămânii 31 octombrie – 4 noiembrie

Intern:

Incepand de vineri, 28 octombrie 2011, locuitorii din judetul Constanta au o noua si importanta destinatie de cumparaturi : Auchan deschide cel mai mare hipermarket de la Marea Neagra, in cadrul celui mai important centru comercial din Constanta, Maritimo Shopping Center, situat in bd. Aurel Vlaicu nr. 220. Auchan Constanta este cel de-al 8-lea hipermarket al retelei franceze in Romania.

Reţeaua de magazine Kaufland, aparţinând Schwarz Group, a inaugurat un nou magazin în Făgăraş, jud. Braşov. Este cel de-al 68-lea magazin din România al reţelei germane şi al zecelea deschis în acest an.

Mega Image a deshis  in aceasta saptamana cel de-al 100-lea magazin al retelei, situat in Bucuresti, Pod Baneasa pe Bd. Alex Serbanescu, nr 60-64, in sectorul 1.

Carrefour România şi Angst au deschis pe 27 octombrie 2011 cel de-al doilea magazin de proximitate sub sigla Carrefour Express, pe Calea 13 Septembrie, nr.107-109, bloc 105, sector 5, Bucureşti.

După deschiderea celor 11 magazine nou construite din data de 10 octombrie 2011 şi altor 2 pe 31 octombrie 2011, Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 7 noiembrie 2011 a 2 magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 122 magazine.

Reţeaua de supermarketuri PROFI a deschis in Bucuresti a 19-a unitate a lantului din acest oras si a 103-a din tara.

Carrefour România a lansat Filiera Calitatii pentru cartofi, cea de-a patra, după filiera pentru porc, păstrăv şi morcovi. Scopul principal al Filierei Calităţii Carrefour este de a oferi clienţilor garanţia unor produse naturale, benefice pentru sănătate şi cu un nivel de calitate controlat dar şi să încurajeze dezvoltarea producătorilor români, care valorizează patrimoniul natural românesc.

Intre 3 si 6 Noiembrie 2011, toate cele 25 de magazine ale real,- Hypermarket Romania vor gazdui „Targul de Mere al producatorilor locali”, eveniment care isi propune sa popularizeze consumul de mere drept componenta de baza a unui stil de viata sanatos.

dm drogerie markt Austria împreună cu ţările asociate (Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia-Herţegovina, România şi Bulgaria) încheie la 30.09.2011 anul fiscal 2010/2011 cu un bilanţ excelent şi realizează o cifră de afaceri de 1,687 miliarde Euro şi o creştere de 7,23%.

METRO Cash & Carry România a lansat, odată cu începerea anului şcolar, programul METRO Kid, program de sprijinire a elevilor proveniţi din familii cu situaţie materială precară şi care înregistrează rezultate bune la învăţătură.

În perioada 1.I – 30.IX. 2011 comparativ cu perioada 1.I – 30.IX. 2010, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul  a scăzut cu 4,7%, scădere datorată reducerii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (-8,1%) conform datelor emise de Institutul Naţional de Statistică.

Borsec se plasează pe primul loc în cadrul Programului Consumer Superbrands 2011 – 2012, în urma centralizării rezultatelor studiului efectuat de Superbrands România în colaborare cu Nielsen România. Este pentru prima dată când în fruntea clasamentului se situează un brand românesc cu tradiţie îndelungată.

Consumul casnic de bunuri de larg consum a crescut cu 6% în monedă naţională în primele şase luni ale anului 2011 comparativ cu perioada similară a anului precedent, conform unui studiu recent realizat de compania de cercetare de piaţă GfK Romania.

Respectând tradiţia începută acum 12 ani, ediţia limitată dedicată sărbătorilor de iarnă Tuborg Christmas Brew se lansează şi anul acesta, în prima săptămână a lunii noiembrie.

Internaţional:

Kraft Foods Inc a anunţat printr-un comunicat oficial rezultatele celui de-al treilea trimestru, perioadă în care s-a înregistrat o creştere puternică a veniturilor organice şi a venitului operaţional în fiecare regiune geografică.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *