Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 6 – 10 martie 2017.
Lidl îi provoacă pe consumatori să îi invite acasă pe Căutătorii de Cămări, între 1 martie și 30 iunie.
Credit Foto: shutterstock.com
Kaufland organizează „Târgul de bunătăți românești”, de vineri, 10 martie și până duminică, 12 martie, unde bucureștenii pot degusta bucate tradiționale alese.
Internaţional
Retailerii Carrefour și Auchan au anunțat rezultate financiare în creștere pentru anul 2016.
FMCG
Sano România a lansat o campanie dedicată gamei de produse Sano Floor Fresh Home, cea mai nouă gamă de produse destinate îngrijirii tuturor tipurilor de pardoseli.
Adrian Pascu, în prezent Director General Danone România, Bulgaria și Țările Adriatice, este numit Vicepreședinte Comercial Danone Rusia, Divizia Lactate.
Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) are începând din luna martie, o nouă identitate vizuală.
Eden Delicatese îşi imbogăţeşte gama cu noi produse: 4 produse cu făină integrală, un gramaj nou pentru produsul brânzoaică, acum şi în variata predospită, sortimente noi de produse mini şi variante noi de gogoşi.
Miruna Smeureanu preia coordonarea departamentului de marketing al companiei, din poziția de Marketing Director Coca-Cola România & Moldova.
Compania Halewood Wines & Spirits, lansează pe piața din România – Whitley Neill Gin – un gin artizanal, super premium, de o calitate excepțională.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital din Craiova, al patrulea la nivel național.
Aplicația VitalFields este acum disponibilă și în România sub forma de software cloud accesibil pe bază de abonament anual.
Guinness, berea Stout numărul 1 în lume, aduce atmosfera magică de St. Patrick’s Day și spiritul irlandez din 10 martie, printr-o diversitate de acţiuni.
Analize
În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în ianuarie 2017 față de ianuarie 2016, cu 6,4%, respectiv cu 6,2%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).
Studii de piață
România este una dintre ţările europene cu cel mai ridicat potenţial în sectorul agricol, având a 6-a cea mai mare suprafaţă agricolă utilizată dintre ţările UE.
O analiză realizată de KeysFin pe piaţa cosmeticelor arată că acest segment al economiei a crescut susţinut în ultimii ani, semn că românii sunt tot mai interesaţi de parfumuri, produse de machiaj şi alte cosmetice.
Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Spune-ți părerea