Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 iunie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 13 – 17 iunie 2016.

După ce a fost votată Legea 321, nu putem să nu tragem din nou semnale de alarmă în legătură cu câteva disfuncţionalităţi evidente ale Legii.

Retail

retailComisia Europeană verifică dacă Legea 321 care obligă supermarketurile să se aprovizioneze cu produse alimentare de lanţ de producţie şi distribuţie scurt respectă sau încalcă legislaţia europeană privind libera circulaţie a mărfurilor pe piaţa comună a Uniunii Europene.

Credit Foto: shutterstock.com

O eroare ce ne arată că dacă aplicăm legea 321 sau Legea Supermarketurilor ad literam, TVA-ul, ca taxă, va deveni „0” (zero).

Regulile noi de etichetare a cărnii reprezintă o altă prevedere din Legea 321 cu multe semne de întrebare în ceea ce priveşte posibilitatea a putea fi implementată, prevedere ce va intra în vigoare după 3 luni de la publicarea în Monitorul Oficial.

PROFI își continuă expansiunea în mediul rural prin inaugurarea a trei noi magazine în format Loco, adăugând astfel trei noi localități pe harta rețelei: Bonțida, Dumbrăveni și Cioranii de Jos.

Kaufland va deschide pe data de 23 iunie cel de-la 12-lea magazin din Bucureşti – Kaufland Ferentari. Acesta va fi, de asemenea, magazinul cu numărul 109 al reţelei naţionale.

În magazinul METRO Constanța, debutează concursul de artă culinară Liga METRO Chef, unde maeștrii bucătari din orașele Constanța, Galați, Mamaia, Fetești și Medgidia, s-au înscris pentru a-și demonstra talentul și pregătirea în domeniul gastronomiei.

Carrefour sărbătorește 15 ani de activitate pe piața din Romania.

FMCG

NIVEA MEN lansează cea mai recentă inovaţie: NIVEA MEN Active Clean, primul şampon care conţine cărbune activ.

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne din România, completează gama de produse premium „Moldova în Bucate” cu opt noi sortimente.

Coca-Cola HBC România anunță extinderea portofoliului de produse, oferind pe piața locală marca Monster Energy, diversificându-și astfel oferta de băuturi energizante, care include și marca Burn.

AVINCIS lansează un nou vin alb unic, produs din recolta de struguri a anului 2015: Crâmpoşie Selecţionată 2015.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,858 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 iunie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: