Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 19 – 23 septembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 19 – 23 septembrie 2016.

RetailRetail

PROFI raportează rezultate financiare puternice în prima jumătate din 2016, mai precis o cifră de afaceri mai mare cu 48% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Credit Foto: shutterstock.com

Mega Image anunță deschiderea a trei noi magazine sub brandul de retail, reţeaua ajungând să numere 487 de unităţi.

Lidl și Poliția Română lansează, la nivel național, a patra ediție a campaniei de educație rutieră și prevenție „Verde la educație pentru circulație”.

Lidl va investi în reamenajarea unui număr de două magazine în București și Otopeni.  Acestea vor fi închise în zilele de 27 și 28 septembrie, urmând a se redeschide în data de 29 septembrie.

În magazinele BILLA se desfășoară o campanie promoțională în care toată lumea câștigă. Al 7-lea Coș Gratis în rol de premiu garantat în magazinele BILLA din toată țara este personajul principal al noii campanii de comunicare BILLA.

PROFI a deschis săptămâna aceasta 5 magazine noi, în comuna Păltinoasa, în localitatea Crasna, în Pogoanele, în Teaca, în Peretu și în Bacău, ajungând la o reţea naţională de 448 de unităţi.

În 2015, România a înregistrat cea mai mare rată de creștere a veniturilor în sectorul de retail alimentar – creștere cu 17,8 %, comparativ cu anul 2014 – conform rezultatelor raportului anual Delloite Top 500 companii din regiunea CEE (Europa Centrală şi de Est).

FMCG

“Morăriţa eşti chiar tu!” este sloganul prin care, în premieră, compania Panovia S.A., deţinătorul brandului de patiserie Morăriţa, vrea să îi strângă în jurul mesei pe toţi amatorii de gustări dulci, delicioase şi uşor de preparat.

Compania Agricola a inaugurat pe 22 septembrie, o nouă capacitate de producție pentru salamurile crud-uscate, rezultat al unei investiții de cinci milioane de euro.

Servicii

TCC Global, lider global al pieței de retail marketing, a achiziționat compania Summit, specializată în retail-ul online.

Evenimente

Revista Biz organizează în perioada 14 – 18 noiembrie cea de-a 15-a ediţie a evenimentului Zilele Biz, la Hotel Novotel, Bucureşti, eveniment la care revista retail-FMCG.ro este partener media. 20% discount la biletele de accces pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro.

Expoziția Internațională a Industriei Alimentare – SIAL 2016, va avea loc în perioada 16-20 octombrie în Paris – Franța, în Parcul Expoziției – Nord Villepinte.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 19 – 23 septembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: