Retail & FMCG – sinteza săptămânii 22 – 26 iulie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 22 – 26 iulie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


Doar până pe 30 iulie 2019 vă puteți înregistra cu oferta early bird la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată serviciilor pentru retail

Detalii înregistrare

Iată care sunt și primele companii si branduri din cadrul EXPO SHOP 2019, singura expoziţie din România dedicată industriei de retail!

Retail

Consiliul Concurenței a anunțat că a autorizat tranzacția prin care Auchan Romania SA preia toate magazinele destinate comercializării produselor alimentare și non-alimentare din stațiile Petrom.

retail - Fresh BazarMega Image continuă să inoveze în retail-ul modern și inaugurează un nou concept de magazin în București – Fresh Bazar (galerie foto), un aprozar reinterpretat în stil urban actual, adaptat nevoilor consumatorilor precum și standardelor de calitate și prospețime din prezent.

De asemenea, Mega Image continuă strategia de dezvoltare și expansiune în noi teritorii din țară, în marile centre urbane, și inaugurează primul magazin din Iași, situat în Șoseaua Păcurari, nr. 58-64.

Lidl continuă investițiile în România prin deschiderea unui nou magazin în orașul Brăila, pe data de 25 iulie 2019, rețeaua națională ajungând la 255 de unități. Acesta este cel de-al 13-lea magazin Lidl deschis în acest an.

Cupio a fost desemnat cel mai vândut brand de produse pentru manichiură din România, conform datelor companiei Market Vector, care a analizat vânzările pe anul 2018 în magazinele din centrele comerciale din țară.

FMCG

În 2018, în mare parte datorită creşterii gamei ecologice Napolact Bio și a celorlalte inovații, FrieslandCampina România a avut un an record, înregistrând o cifră de afaceri de 416.8 milioane RON, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior. Brandul Napolact a generat peste 75% din vânzările FrieslandCampina România în 2018. Mai mult decât atât, volumele gamei Napolact BIO au crescut de aproape 6 ori de la lansare în 2015.

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața locală brandul de bere românească Bucur, o bere poziționată în segmentul premium. Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, care păstrează raportul dintre tradiție și modernitate, fiind inspirată de vechile rețete românești de bere, la care s-au adăugat inovații în ingrediente și tehnologie.

E-commerce

Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibil în 23 de orașe și în zonele limitrofe. Pentru a doua oară în acest an, Bringo și-a extins aria de livrare.

91 de magazine online și-au exprimat intenția de participare în Competiția GPeC 2019 dintre care 77 au fost acceptate în concurs, respectând integral criteriile de preselecție și regulamentul evenimentului. Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă, de 14 ani, magazinele online să asigure o experiență de cumpărare online facilă (User Friendly) și să ofere servicii de calitate consumatorilor prin evaluarea a peste 200 de criterii privind prezența lor online.

Evenimente

URSUS continuă și anul acesta să fie berea oficială a distracției legendare la cel mai mare festival de muzică din România, UNTOLD. Iată care vor fi experiențele URSUS din cadrul festivalului și cum răsplăteşte URSUS distracţia responsabilă.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,956 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 22 – 26 iulie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: