Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 24 – 28 octombrie 2016.
Articol PREMIUM – Analiza prezenței în Social Media a retailerilor alimentari din România
Grupul REWE a decis demararea unui proces de rebranding și remodelare a magazinelor XXL Mega Discount în format Penny Market.
Credit Foto: shutterstock.com
Lidl inaugurează primul magazin construit pe structura demisol și parter. Noua unitate va fi situată pe Șoseaua Pantelimon, nr. 111A, București și se va deschide pe data de 27 octombrie.
Carrefour Pay și servicii de livrare gratuită, disponibile la noul Carrefour Veranda deschis pe 27 octombrie în București.
PROFI a inaugurrat săptămâna aceasta încă 6 magazine în localitățile Timișoara, Mătăsari, Buzău, Alexandria și Telciu, ajungând la o rețea de 468 de unități operaționale.
Mega Image anunță deschiderea a cinci magazine noi sub brandul de retail Mega Image, reţeaua ajungând să numere 498 de unităţi.
Șase mașini electrice traversează România cu ajutorul primei rețele de alimentare rapidă dezvoltată de Renovatio și Kaufland.
Retail Internațional
Metro Group și Carrefour Group au anunțat rezultatele pentru anul financiar 2015/2016, respectiv prima jumătate a anului 2016.
FMCG
MAGGI a lansat Ghidul Școala Legumelor, un instrument care vine în sprijinul părinților cu trucuri și sfaturi care să îi ajute în lupta de a-i împrieteni pe copii cu legumele.
Bergenbier ALE a primit din partea consumatorilor români Marele Premiu pentru Inovație și distincția Produsul Anului 2016 în categoria Bere.
CocoRico, brandul 100% românesc al grupului Aaylex, și-a consolidat în această toamnă prezența pe piața europeană, fiind exportat în peste 10 țări din regiune.
Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
