Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 31 – 04 noiembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 31 octombrie – 04 noiembrie 2016.

Vino să-i cunoşti pe acei oameniicare nu renunţă şi care inspiră! Sunt acei oameni care pot spune oricând “I shouldn’t be alive!”, dar care, iată, nu doar au supravieţuit, ci au reuşit în business, în ciuda tuturor piedicilor. Vino să-i întâlneşti la cel mai relevant eveniment business-to-business din România – Zilele Biz 2016!

RetailRetail

Situația magazinelor deschise de retailerii alimentari din România în luna octombrie 2016.

Credit Foto: shutterstock.com

Mega Image ajunge la 500 de magazine în România şi o campanie promoțională care se va desfășura în toate magazinele, în luna noiembrie.

Carrefour a anunţat lansarea CarrefourPay, prima aplicatie de mobile payment proprie unui retailer din Romania, cu ajutorul căreia clienţii magazinelor Carrefour (supermarketuri şi hipermarketuri) pot verifica preţurile din magazin cu telefonul mobil şi plăti cumpărăturile direct la casă.

PROFI a deschis noi unități la Iara, Băneasa și Codlea ajungând la un o reţea de 471 de magazine dintre care 104 au fost inaugurate în acest an. Dintre acestea, 47 funcționează în format Loco, 29 în format Standard, 28 în format City.

Penny Market, parte a grupului REWE România, a deschis 5 magazine noi și a ajuns la 185 de unități. Cele 5 magazine au fost deschise în București, Buftea, Satu Mare, Tomești și Oradea.

Susținere PROFI în valoare de 1.500.000 de lei pentru protecție în favoarea copiilor. 6 ONG-uri cu proiecte în favoarea copiilor au primit susținere în valoare totală de 1.500.000 de lei.

FMCG

Carrefour participă pentru al patrulea an consecutiv la târgul INDAGRA, cel mai important târg al industriei alimentare din România.

Gillette anunță campania globală “În Spatele Fiecărei Povești se Ascunde o Față”, în parteneriat cu Lucasfilm.

Senatul aprobă un proiect de lege privind micșorarea de 6 ori a taxei pe kilogramul de ambalaj nereciclat.

E-commerce

Amazon intenționează să deschidă 20 de magazine alimentare de proximitate în următorii doi ani și consideră că în piața americană pot fi construite până la 2.000 astfel de magazine marca Amazon Fresh în următorii 10 ani.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 31 – 04 noiembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: