Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 07 – 11 noiembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 07 – 11 noiembrie 2016.

Luni, 14 noiembrie, începe maratonul Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de afaceri din România. Participanţi din toată ţara vor fi prezenţi la Zilele Biz 2016, care se desfăşoară în perioada 14 – 18 noiembrie, la Hotel Novotel Bucureşti.

RetailRetail

Lidl va investi în reamenajarea magazinului Lidl din București, situat pe Strada Prelungirea Ghencea, Nr. 88-92. Acesta va fi închis în zilele de 15 și 16 noiembrie, urmând a se redeschide în data de 17 noiembrie.

Credit Foto: shutterstock.com

PROFI a inaugurat 5 magazine în localitățile Giroc, Plenița, Prejmer, Modelu și Mociu, ajungând la o rețea de 476 de magazine prezente în 239 de localități.

Cumpărăturile zilnice din magazinele Carrefour se transformă acum în pași care aduc posesorii de carduri Mastercard și Maestro mai aproape de premii atractive!

Mega Image anunță deschiderea a trei magazine noi, în Bucureşti şi în judeţul Ilfov.

Carrefour Romania sărbătorește al cincilea an de reduceri substanțiale ȋn cadrul campaniei Black Friday, marcând astfel începutul sezonului de cumpărături de iarnă.

FMCG

Davidoff Café anunță o nouă ediție limitată în materie de cafea cu ocazia sărbătorilor de iarnă: Davidoff Café Création Supérieure Horizon.

Gillette a lansat în România noul aparat de ras Fusion ProShield, cu bandă lubrifiantă dispusă înaintea lamelor, alături de banda Lubrastrip deja existentă în urma lamelor, ce protejează pielea de iritații.

După doi ani de scăderi consecutive, producția de vin a României a crescut cu 37%, la 4,8 milioane de hectolitri, iar numărul firmelor producătoare a ajuns la 217 companii certificate oficial.

Pe 4 noiembrie, în prima zi de vineri a lunii noiembrie, s-a lansat Tuborg Christmas Brew, berea care dă gustul sărbătorilor de iarnă.

Noul proiect Lay’s realizat în parteneriat cu Vodafone, lansează consumatorilor invitația de a se bucura de navigarea rapidă pe internet în timp ce savurează chipsurile Lay’s.

Studii

În România, cifra de afaceri din retail a crescut, în luna septembrie 2016, cu 9,7% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 07 – 11 noiembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: