Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 29 mai – 2 iunie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 29 mai – 2 iunie 2017.

Serviciile furnizate de compania Bento oferă celor care doresc să devină selleri pe platforma Amazon: interfaţare cu platforma Amazon, o analiză completă a vânzărilor şi consultanţă dedicată.

Retail

retail cart 1În luna mai 2017, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, un număr de 21 de magazine, faţă de cele 22 unități deschise în luna aprilie 2017.

Credit Foto: shutterstock.com

Cele mai importante ştiri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în luna mai 2017, în limba enlgleză.

Kaufland România a raportat o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei (2,134 miliarde euro) în anul calendaristic 2016 și își menține locul întâi pe piața de retail din România, conform Best Buy Award.

Începând cu 30 mai 2017, serviciul de cumpărături online cora.ro este disponibil clujenilor care vor putea comanda acasă produsele de care au nevoie, printr-un simplu click.

Profi a deschis în luna mai un total de 17 magazine, din care trei în format Standard, șase în format City și opt în format Loco, iar reţeaua sa a ajuns la 568 de magazine.

Carrefour a deschis saptămâna trecută primul supermarket din Fagăraș, Judeţul Brașov, ajungând la un număr total de 143 magazine în acest format.

Sub sloganul “Facem spectacol în bucătărie“, caravana Lidl va organiza în orașe din toată țară o serie de evenimente interactive – „Bucătar din plăcere„.

Retailerul german Lidl a deschis un magazin online pe platforma chineză Alibaba, parte din Alibaba Group, în scopul de a introduce pe piața chineză brandurile proprii de produse, conform LSA.

FMCG

2016 a fost, în ansamblu, un an pozitiv pentru business-ul Danone în România, cu venituri stabile în jurul valorii de 479 milioane lei și un profit solid de aproximativ 16 milioane lei.

Studii

Pentru cumpărături online, utilizatorii sunt mai predispuși să dea click pe bannerele publicitare și să facă achiziții în zilele din timpul săptămânii, decât în weekend, conform unei analize realizate de RTB House.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,881 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 29 mai – 2 iunie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: