Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 noiembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 21 – 25 noiembrie 2016.

RetailRetail

Rețeaua PROFI s-a vândut – cea mai mare tranzacție din retailul românesc.

Credit Foto: shutterstock.com

Lidl a inaugurat cel mai verde magazin din portofoliu, primul din zona Aviației. Totodată, Centrul logistic Lidl de la Lugoj, construit după cele mai noi standarde de calitate, va asigura distribuția produselor în aproximativ 45 de magazine din zona de sud-vest a țării.

PROFI a deschis magazine la Iași, Piatra Neamț, Buzău, Ghimpați și Tămășeni, ajungând în prezent la 484 de magazine.

Mega Image a deschis un nou magazin în judeţul Ilfov. Shop&Go Tineretului 24 este situat în str. Tineretului, nr. 24, sat Dudu, comuna Chiajna.

Kaufland a anunțat decizia de a crește salariul minim pentru lucrătorii comerciali din magazine, ajungând astfel la suma de 2000 lei brut, incluzând tichete de masă.

În cadrul parteneriatului cu Techstars, compania METRO GROUP a lansat un nou program dedicat startup-urilor, sub umbrela inițiativei METRO Accelerator.

AMRCR a luat notă de declarațiile Ministrului Agriculturii referitoare la atenționarea Comisiei Europene privind riscul de infringement în cazul Legii 150/ 2016.

Consiliul Concurenţei a lansat “Monitorul Preţurilor”, platforma care afişează preţurile practicate de principalii retaileri pentru produsele care fac parte din coşul zilnic.

FMCG

LaDORNA a lansat noile ambalaje ce vor îmbrăca întregul portofoliu de produse, într-o linie de design contemporană, simplă și premium.

Studii

Studiu GfK: În perioada iulie-septembrie 2016 în magazinele de tip hypermarket şi cash & carry, piaţa instrumentelor de scris a înregistrat o creştere de peste 15% în valoare faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 noiembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: