Macfrut_Digital

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 6 – 10 aprilie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 6 – 10 aprilie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

În contextul actual, comunicarea este de aur

Redirectionarea unei parti din bugetele de promovare catre online, unde, la ora actuala, se petrece mai mult timp, este una dintre recomandari.

In plus, bugetele pentru evenimentele anulate sau amanate, care trebuiau sa aiba loc in aceasta primavara, se pot redirectiona catre promovarea online.

Online-ul este prezentul si viitorul oricarei afaceri

Mai mult, contextul poate fi unul favorabil pentru dvs. Poate aveti produse sau solutii pentru retail, adaptate nevoilor actuale si care pot fi promovate catre factorii de decizie din retail.

Astfel, pentru a va promova produsele si serviciile, va recomandam platforma online www.retail-FMCG.ro, cea mai citita publicatie B2B din mediul online din Romania, pe nisa de retail & FMCG.

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Asociația Zi de Bine, fondată de Melania Medeleanu și Luciana Zaharia, s-a alăturat proiectului demarat de Auchan și Leroy Merlin pentru a susține eforturile de strângere de fonduri necesare în amenajarea unei prime unități de suport medical din București-Ilfov.

Credit foto: Shutterstock

Conducerea companiei PROFI ROM FOOD, operatorul rețelei de magazine Profi, a decis în această săptămână închiderea definitivă a magazinului PROFI din localitatea Păuliș, județul Arad, după ce oficialitățile locale au dispus închiderea acestuia timp de 15 zile, pe baza simplei bănuieli, neverificate, potrivit careia unul dintre angajați ar putea fi purtator al noului tip de Coronavirus.

În contextul extinderii pandemiei COVID-19, Mega Image a anunțat eforturile de recompensare față de angajații din echipă prin continuarea aplicării măririlor de salariu planificate, cât și prin acordarea de spor suplimentar de 25% pentru fiecare zi lucrată în această perioadă, începând cu 9 martie, pentru angajații din magazine și depozite, aflați în prima linie de expunere în fața virusului. În același context, care a adus și va aduce în continuare provocări și dificultăți la nivel social și economic, retailerul și-a continuat angajamentul de a investi în dezvoltare și de a asigura noi locuri de muncă în mai multe orașe din țară.

Pentru a limita timpul petrecut în magazine și a preveni răspândirea virusului COVID-19 în rândul angajaților și clienților săi, Lidl le-a recomandat persoanelor juridice care au nevoie de emiterea unei facturi fiscale pentru produsele achiziționate din rețeaua sa de magazine să utilizeze platforma www.factura.lidl.ro. La fel ca în fiecare an, retailerul le oferă tuturor angajaților din cele 265 de magazine 2 zile libere, în prima și a doua zi de Paște, pe 19 și 20 aprilie 2020.

AMRCR

Membrii Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) sprijină lupta împotriva noului coronavirus cu acțiuni menite să constituie un sprijin atât pentru consumatori, pentru fiecare cetățean în parte, cât mai ales pentru categoriile vulnerabile.

FMCG

Compania Inter Conecter, specializată de 20 de ani în importul de dulciuri și produse alimentare premium, introduce în această vară pe piața din România și o gamă largă de înghețată și torturi congelate rafinate, completând astfel acest segment de piață aflat în plină dezvoltare.

În contextul crizei cauzate de noul Coronavirus, compania Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a urgentat începerea producției unor dezinfectanți pentru mâini și suprafețe, odată cu înlesnirile aduse de Ordonanța Militară nr. 4 din 29.03.2020.

Ca parte a inițiativei naționale de strângere de fonduri demarată alături de Crucea Roșie Română, Timișoreana a dat tonul solidarității și a lansat melodia „Împreună”, aducând împreună unele dintre cele mai iubite voci din România.

Servicii

În cadrul ediției 3 a Future Makers, Social Innovation Solutions alături de Coca-Cola România au decis să ofere 10.000 euro ca suport pentru soluții de inovare socială în contextul Coronavirus care susțin accesul la distanță la muncă, sănătate, educație, cultură, bunuri și servicii, îmbunătățirea relației cu autoritățile, protejarea celor afectați sau informare corectă despre Coronavirus.

Analize

Românii cheltuie din ce în ce mai mult pentru aprovizionarea cu produse alimentare, luând în considerare cifrele de afaceri realizate de retailerii locali în ultimii 10 ani, iar situația actuală va contribui la o creștere și mai spectaculoasă a acestei industrii.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 6 – 10 aprilie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: