Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 7 – 11 martie 2022

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 7 – 11 martie 2022.

Am identificat o serie de acțiuni pe care le putem face în nișa de retail & FMCG dar și de oportunități pentru țara noastră în contextul conflictului din Ucraina

IPACK-IMA 2022 – târgul internațional de procesare și ambalare a produselor alimentare

În perioada 3 – 6 mai 2022, la Milano, va avea loc IPACK-IMA 2022, târgul internațional de procesare și ambalare a produselor alimentare, organizat de Ipack Ima Srl, un joint venture între UCIMA (Asociația Producătorilor Italieni de Mașini de Ambalare) și Fiera Milano, compania italiană care organizează târguri și expoziții încă din 1920. IPACK-IMA este un important loc de întâlnire face-to-face pentru profesioniștii din industria de procesare și ambalare, ce promite să aducă în prim-plan insight-uri și viitoare tendințe de consum la nivelul întregii industrii. Publicația retail-FMCG.ro este unicul partener pentru România al evenimentului IPACK-IMA 2022.

Retail

retailKaufland Moldova a anunțat că reduce termenul de plată de la standardul de 30 de zile la 7 zile, iar pentru furnizorii de produse proaspete, unde termenul legal era de 7 zile, perioada va fi redusă la 3 zile.

Retailerul a anunțat că va crea 300 de locuri de muncă pentru refugiați ucraineni pe parcursul anului 2022. Cele 300 de locuri de muncă dedicate refugiaților vor fi create în mod suplimentar, în completarea celor 1.000 de noi locuri de muncă deja previzionate pentru anul 2022, pe fondul planurilor de expansiune Kaufland la nivel național.

De asemenea, Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile a anunțat lansarea primului apel pentru proiecte din 2022 din cadrul programului În Stare de Bine.

Lidl România a inaugurat un nou magazin în Botoșani, pe data de 7 martie 2022. Cu această deschidere, rețeaua națională ajunge la 321 de magazine.

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, a continuat strategia de extindere către noi segmente de piață, trecând în faza a doua a parteneriatului demarat în luna noiembrie cu Auchan Retail România.

La un an de când a fost lansat programul de fidelitate, Auchan a anunțat că 1 milion de români au devenit membri în MyCLUB Auchan, un program care le oferă clienților reduceri pe loc în magazinele fizice și online, posibilitatea de a acumula bonusuri pe card, dar și oferte personalizate.

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a anunțat că, odată cu anunțul oficial al autorităților de ridicare a restricțiilor anti-COVID pe teritoriul României, magazinele Profi marcate cu simbolul 24/7 revin la programul obișnuit, adică un program non-stop.

FMCG

BASF Agricultural Solutions România, unul din cei mai mari furnizori ai pieței locale de produse pentru protecția plantelor, a anunțat lansarea celei de-a 7-a ediții a concursului „Povești cu vinuri românești”.

E-commerce

Bringo România s-a alăturat eforturilor concertate de a sprijini refugiații ucraineni și a anunțat lansarea categoriei „Donații” în aplicație, unde utilizatorii pot susține financiar inițiativele civice care vin în ajutorul acestora.

Servicii

Compania RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. a depus la Ministerul Mediului documentele necesare pentru a primi acreditarea de a administra viitorul sistem de garanție- returnare din România.

Începând din luna martie 2022, Marian Bălan a preluat funcția de CEO al Instore Power Provider (IPP), liderul pieței locale de retail marketing.

Analize

Cifra de afaceri a pieței serviciilor de poștă și curierat din România a avansat cu 19% față de 2019 și a depășit cu 136% nivelul din 2011, ajungând la 6,4 miliarde de lei în 2020, potrivit celei mai recente analize KeysFin.

În luna februarie 2022, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 30 de magazine. Retailerii care au inaugurat magazine în luna februarie 2022 sunt: Profi, Kaufland, Auchan, Lidl și Mega Image.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *