Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 10 – 14 decembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 10 – 14 decembrie 2018.

Știrea săptămânii:

Platforma de marketing 2Performant vine în ajutorul creatorilor de conținut, printre care ne numărăm și noi, revista retail-FMCG.ro – un creator de conținut B2B – printr-o nouă funcționalitate a platformei legată de zona de influencer marketing, care facilitează atât colaborarea directă cu unele branduri sau agenții, cât și digitalizarea completă a tuturor proceselor legate de contracte și plăți.

Retail

Singurul lanț de drogherie din România, dm drogerie markt, a deschis, în 13 decembrie, magazinul cu numărul 100, în România, la Ploiești.

Credit foto: Shutterstock

Sonae Sierra a achiziţionat 50% din participaţia fostului său partener din joint venture, Park Lake, mişcare ce consolideaza prezenţa sa în România.

Real Foods a anunțat deschiderea celui de-al doilea său magazin cu produse alimentare bio și gourmet din București, în Pipera Plaza.

Începand din 11 decembrie, Auchan a intrat în platforma Uber Eats cu o gamă specială de produse de restaurant, creată de Chef Marin Sabău și Chef Sorin Barbu. De asemenea, retailerul, împreună cu Oney Bank, au lansat Well.com, o aplicație de mobil unică în România, ce permite fie plata cu autentificare biometrică – cu amprentă, fie cu ajutorul telefonului mobil, prin scanarea unui cod QR.

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: „K-free”, destinată celor care au intoleranță la aceste substanțe.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin nou în Brașov, pe data de 20 decembrie, situat pe Strada Spicului, Nr. 5.

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a anunțat lansarea pachetelor speciale de sărbători, ce cuprind cele mai apreciate și recent lansate produse din portofoliul companiei.

Ferrero a lansat sezonul acesta o nouă colecție cu ornamente festive inspirate din cele mai frumoase colinde de Crăciun, concepute special pentru a fi realizate acasă, alături de cei apropiați.

Pentru că nimic nu se compară cu plăcerea de a primi un zâmbet din partea celor apropiați, NIVEA a lansat o colecție variată de cadouri, pentru tot atâtea momente de bucurie.

E-commerce

Doraly Expo Market, unul dintre cele mai mari parcuri comerciale specializate în articole pentru casă și produse alimentare din România, pregătește deschiderea a trei noi pavilioane în anul 2019.

Servicii

Mastercard și Microsoft au anunțat o colaborare strategică menită să îmbunătățească modul în care oamenii își folosesc și își administrează identitatea digitală.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *