Retail & FMCG – sinteza săptămânii 15 – 19 aprilie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 15– 19 aprilie 2019.


retail-FMCG.ro, platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile care se adresează acestei nișe. Detalii


Eveniment dedicat serviciilor pentru retail –  EXPO SHOP 2019

În perioada 9 – 11 octombrie 2019, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP 2019, a doua ediție a singurei expoziții din România dedicate serviciilor pentru retail.

retailRetail

Carrefour România a deschis pe data de 11 aprilie 2019 primul magazin Supeco din Cluj-Napoca și al 15-lea al rețelei din România.

Credit foto: Shutterstock

Ca urmare a începerii operațiunii ,,Demetra”, pentru controlul circuitelor de comercializare a legumelor și fructelor de import, companiile de retail alimentar din România grupate în Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) își afirmă sprijinul total, cu toate mijloacele, pentru eradicarea fraudelor.

Rețeaua de francize soft LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine și țintește un număr de 1.100 unități până la finalul anului 2019.

PENNY Market, rețeaua de magazine de tip discount, operată de REWE România, a raportat o cifră de afaceri de 3,45 mld. LEI în anul fiscal 2018, în creștere cu 15% față de rezultatele din 2017, poziționând Romănia ca țara cu cele mai bune rezultate din punct de vedere al creșterii vânzărilor în cadrul grupului.

Kaufland România a deschis primul magazin din județul Ilfov, în orașul Bragadiru și a devenit prezent astfel în toate județele țării, cu o rețea de 122 de magazine la nivel național. Retailerul a lansat Mâncarea bună este – noua platformă de comunicare prin care își propune să inspire românii să descopere și să experimenteze toate trăirile asociate cu o mâncare bună.

Noua campanie Lidl, „Viața de familie nu e cum te aștepți. E mai tare” consolidează promisiunea retailerului de a fi zi de zi lângă români, aducând valorile brandului mai aproape de aceștia.

Mega Image a inaungurat primul supermarket din Bacău, situat pe Calea Mărășești, nr. 104 și a ajuns la 685 de unități.

FMCG

Häagen-Dazs, îngheţata super premium numărul 1 în lume, distribuită în România de Maresi Foodbroker, și-a schimbat identitatea vizuală, punând accent pe extraordinarul pe care fiecare dintre noi îl poate găsi în viața de zi cu zi.

Coca-Cola România a anunțat extinderea portofoliului prin lansarea unei noi băuturi energizante, Coca-Cola Energy.

Danonino a lansează un nou produs pentru copii: iaurtul pe care îl poți lua cu tine oriunde afară. Cu un ambalaj special, noul Danonino „cel mai cel pentru ghiozdănel” este perfect pentru a fi luat la joacă în parc, în excursie, în plimbările mai lungi ori în pauza de la școală sau grădiniță, atunci când cei mici au nevoie de o gustare rapidă și hrănitoare.

HELL ENERGY, lider al pieței locale de băuturi energizante, a lansat un nou produs, HELL ENERGY Active, și țintește atingerea unei cote de piață de 35% în ceea ce privește numărul de unități vândute.

Studii

Mai repede, mai ușor, mai personalizat – acestea sunt principalele așteptări ale cumpărătorilor din industria retail FMCG din România.

Evenimente

Publicația Modern Buyer organizează RO EXPORT FORUM, un eveniment dedicat producătorilor români care doresc să acceseze sau să îşi consolideze poziţia pe pieţele externe, precum și distribuitorilor FMCG și retailerilor din aceste pieţe, transportatorilor şi furnizorilor de servicii.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 15 – 19 aprilie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: