Retail & FMCG – sinteza săptămânii 15 – 19 iulie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 15 – 19 iulie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


Înscrieri la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions, dedicată serviciilor pentru retail, din data de 10 octombrie 2019! Oferta early bird:

Până pe data de 30 iulie 2019, este valabilă oferta Early Bird de înregistrare și participare la conferință, ce include un discount de 25 %.

Detalii înregistrare

Iată care sunt și primele companii si branduri din cadrul EXPO SHOP 2019, singura expoziţie din România dedicată industriei de retail!

Retail nielsen exportăRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin deschiderea unui magazin în Gura Humorului, județul Suceava, pe data de 18 iulie 2019.

Credit foto: Shutterstock

Mega Image a continuat, pentru al șaselea an consecutiv, programul „Gusturi românești de la gospodari”, dezvoltat împreună cu producătorii locali din zona de sud-est a țării, care cultivă sustenabil, în etape verificate pas cu pas, șase legume de sezon care ajung direct pe rafturile magazinelor, proaspete și cu gust autentic, ca odinioară: roșii, ardei bianca, salată verde, castraveți cornișon, ardei kapia și vinete.

FMCG

Caroli Foods Group, liderul pieței preparatelor din carne ambalate în România, a numit-o pe Roxana Manolescu Director General al companiei.

Începând cu 1 noiembrie 2019, Aquila Part Prod Com SRL a devenit distribuitorul exclusiv al Lavazza în România către canalele de comerț și servicii alimentare.

Cramele Recaș SA, cea mai importantă companie din grupul Cramele Recaș, a depășit 38 de milioane de euro (180,981,438 de lei) cifră de afaceri în 2018 și a devenit, astfel, liderul pieței de vinuri din România.

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, și-a continuat angajamentele în domeniul protecției mediului și al utilizării tehnologiilor eficiente energetic și a investit4 milioane de euro într-o stație de producție de biogaz. 

Coca-Cola HBC – unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai Coca-Cola din lume – intenționează să lanseze Costa Coffee în cel puțin 10 dintre cele 28 de piețe unde este prezentă, incluzând România, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia și Elveția.

Servicii

Anul 2018 a fost unul dintre cei mai buni ani ai publicității online din România, înregistrând o creștere de 22% față de anul anterior și o valoare de 271,8 mil lei, depășind, pentru prima dată suma de 50 mil Eur (aprox 57 Mil Eur), conform celui mai recent Studiul ROADS (Romanian Online Advertising Study).

Evenimente

Lidl și Mullen au construit Casa Lidl, locul unde vizitatorii redescoperă diversitatea și istoria gastronomiei românești, află despre tradiții uitate și învață despre meșteșuguri locale.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 15 – 19 iulie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: