Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 martie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 15 – 19 martie 2021.

De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa

revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Carrefour a deschis un nou hipermarket în regiunea Transilvania și primul din Sfântu Gheorghe, în incinta noului centru comercial Sepsi Value Center, un proiect dezvoltat de Prime Kapital. Magazinul marchează o premieră în rețeaua proprie de hipermarketuri printr-un sistem complet Self Check-out

METRO Cash & Carry România a anunțat lansarea oficială a aplicației mobile METRO în România, o alternativă digitală, modernă a tradiționalului card METRO, care urmărește să ofere clienților o experiență de cumpărături mult mai eficientă. România se număra printre cele nouă țări din Europa în care noua aplicație a fost lansată.

Auchan și Decathlon a demarat un parteneriat prin care o gamă de echipamente și articole sportive din Decathlon vor fi integrate în oferta hipermarketurilor Auchan din țară, în zone special dedicate în raionul de produse sportive. Retailerul  a continuat acțiunile de sustenabilitate și de încurajare a unui stil de viață responsabil implementând un amplu program de colectare a obiectelor de îmbrăcăminte și încălțăminte în 8 dintre orașele în care este prezent.

Cel mai nou serial creat de Lidl și Mullen România pentru gama Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, a fost produs exclusiv în România. Serialul prezintă 10 fabrici locale unde sunt dezvoltate produsele gamei Cămara Noastră.

FMCG

Guinness, berea stout numărul 1 în lume, a îndemnat consumatorii să împrumute din spiritul irlandezilor și să rămână veșnic optimiști, indiferent de modul în care vor sărbători St. Patrick’s Day anul acesta – online sau acasă.

Bonduelle România a continuat și anul acesta campania „Școala Altfel. Masa Altfel”, un proiect educativ prin care se promovează consumul de legume și obiceiurile de hrană sănătoase în rândul copiilor.

Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, a lansat fertilizatorul organic, un îngrășământ natural obținut din dejecții (găinaț) provenit de la  păsările crescute în fermele Toneli în sisteme free range, sol și organic. Fertilizatorul organic de la Toneli, un produs certificat ecologic, este destinat agriculturii de gospodărie, dar și pentru culturi de câmp, legume, viță-de-vie, pomi fructiferi.

Tuborg România (URBB – United Romanian Breweries Bereprod), unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală, tocmai a relansat berea Skol, cu o nouă formulă de produs, cu o nouă identitate vizuală și cu o gamă de ambalaje cu elemente inovatoare, ocazie cu care am realizat un interviu cu Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.

Pentru Herbalife Nutrition, companie globală de nutriție, o parte esențială a procesului de îmbunătățire a vieții este angajamentul față de sustenabilitatea mediului înconjurător. Compania este implicată în peste 50 de proiecte active legate de sustenabilitate.

Food Services

Captain Bean, unul dintre cele mai cunoscute și apreciate lanțuri de cafenele din Cluj-Napoca, a inaugurat la începutul lunii martie o nouă cafenea în sistem de franciză, în Tulcea, fiind și prima din acest oraș.

Sphera Franchise Group a continuat planurile de expansiune stabilite pentru primul trimestru al acestui an și a inaugurat un nou restaurant KFC, în cadrul Sepsi Value Center, din orașul Sfântu Gheorghe, județul Covasna.

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s, a lansat MyM Rewards, un program de loialitate dedicat tuturor clienților și disponibil exclusiv în aplicația de mobil. McDonald’s devine, astfel, prima companie dintre lanțurile de restaurante cu servire rapidă care lansează un astfel de program la nivel național.

Servicii pentru retail

Vectra Eurolift Service, distribuitorul național al mărcii Yale de echipamente pentru manipulat și ridicat mărfuri, deține un portofoliu vast de stivuitoare electrice, proiectate pentru a spori productivitatea în depozite. Pentru a susține electrificarea flotei de stivuitoare, Vectra Eurolift Service desfășoară o campanie promoțională pentru gama de electrostivuitoare marca Yale, ce va fi valabilă până la data de 30 aprilie 2021.

RetailZoom, companie dedicată raportării datelor de vânzări din comerțul modern prin tehnologie avansată business intelligence, și-a mărit pachetul de servicii prin semnarea contractului de colaborare cu Kaufland România, începând cu luna martie 2021. Contractul include servicii de schimb de date pentru România și Republica Moldova. Noul serviciu de raportare de piață Total Modern Trade va oferi clienților producători și retaileri o monitorizare extinsă asupra comerțului modern, incluzând evoluția vânzărilor din majoritatea lanțurilor de retail din România.

Romanian Business Consult (RBC) a devenit acționar unic al companiei ROPECO București, consolidându-și astfel poziția de lider integrator IT, cu o expertiză majoră în retail și pe piața automatizărilor industriale. ROPECO București este furnizor de echipamente și soluții IT, preponderent în domeniul gestiunii de numerar. Prin această achiziție se deschid noi oportunități pentru compania RBC, în piața soluțiilor IT din banking și plăți electronice.

În contextul în care România se află pe locul 13 în topul celor mai mari producători de vin din lume și pe locul 6 în Europa, potrivit estimărilor oficiale, Reveal Marketing Research și-a propus să investigheze care este peisajul consumului de vin în țara noastră.

Studii

Unul din cinci consumatori la nivel mondial a făcut zilnic cumpărături online în timpul pandemiei, peste jumătate au cumpărat de la mai mulți comercianți pentru acoperirea nevoilor și un procent similar afirmă că ar plăti mai mult pentru produse mai sănătoase și fabricate local, potrivit raportului „Preparing for tomorrow’s consumers today. The future of consumer markets” realizat de PwC.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *