Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 28 iunie – 2 iulie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 28 iunie – 2 iulie 2021.

Pe 15 iunie 2021, a apărut primul număr OrDeLi – publicație online trimestrială despre ORganizare, DEsign, Smart & Fine LIving, distribuită în mediul online către un public de peste 100.000 de persoane

kaufland retailRetail

Kaufland România, una dintre cele mai sustenabile companii din România, a anunțat o investiție majoră în energie regenerabilă și începe dotarea magazinelor și depozitelor din mai multe orașe din țară cu panouri fotovoltaice.

PROFIretailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna iunie 2021 un număr de 9 magazine, deschideri cu care retailerul se apropie de pragul de 1.500 de magazine la nivel național.

În luna iunie 2021, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 20 de magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial. În luna iunie 2021, retailerii care au inaugurat magazine sunt: Lidl, profi, cora și Mega Image.

FMCG

Tohani România a inaugurat un nou complex de cazare #AcasăLaFeteascaNeagră, ajungând la o capacitate de acomodare a 40 de turiști.

Asociația Berarii României a anunțat că ținta de 100% din berile aflate în portofoliile membrilor săi care au menționată pe etichetă valoarea energetică corespunzătoare pentru 100 ml de produs a fost atinsă.

Ocean Fish, liderul pieței de pește și fructe de mare din România, a aniversat săptămâna trecută 23 ani de activitate.

PepsiCo Europa a anunțat planul său ambițios de a crea un portofoliu de alimente și băuturi cu un profil nutrițional îmbunătățit în statele membre ale Uniunii Europene.

Food Service

Platforma de comenzi și livrări rapide foodpanda a anunțat că va livra produse pe plajele din Mamaia Nord și Năvodari, direct la șezlongul turiștilor.

AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a sărbătorit deschiderea celui de-al optulea restaurant Burger King în România, în data de 2 iulie.

EcoBioGreen

Nestlé Waters, categoria de apă a Nestlé, s-ai extins eforturile de gestionare durabilă a apei printr-o colaborare extinsă cu partenerii locali, definind și implementând soluții care vor ajuta la regenerarea ecosistemelor bazinelor hidrografice din cele 48 de zone în care își desfășoară activitatea.

Analize

La finalul anului 2020, Uniunea Europeană (UE) și Marea Britanie (UK) au semnat Acordul comercial și de cooperareun document care a trasat noua modalitate de colaborare între societățile și cetățenii celor două teritorii.

News from Romania

Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in June 2021, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *