Retail & FMCG – sinteza săptămânii 16 – 20 martie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 16 – 20 martie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Câteva recomandări, oportunități și bune practici pe care noi, publicația retail-FMCG.ro, le-am găsit și le recomandăm companiilor din nișa de retail & FMCG, cu ajutorul cărora putem trecem cu bine peste perioada aceasta, din care putem să ieșim impreună mai puternici – avem șansa să ne fim de folos unii altora!

retailRetail – Recomandări și declarații AMRCR

Credit foto: Shutterstock

AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) a făcut un apel către toți clienții magazinelor din România: „Vă rugăm să fiți cumpătați și chibzuiți la ce și cât cumpărați. Înțelegem frământările voastre, dar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi lași pe ceilalți fără produsele de care și ei au nevoie. Există cantități și stocuri pentru toți, dacă suntem solidari și ne gândim și la nevoile tuturor.”

Cu privire la informațiile apărute în spațiul public referitoare la închiderea unor magazine ale rețelelor de comercializare a produselor alimentare, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) infirmă categoric astfel de informații mediatizate sub diferite forme.

AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România): Majorările de prețuri semnalate în cazul unor categorii de produse nu sunt generate de rețelele de magazine, așa cum anumite opinii au afirmat eronat în spațiul public.

Retail – măsuri suplimentare pentru siguranță în magazine

Măsurile, inițiativele și acțiunile concrete inițiale întreprinse de către retailerii alimentari pentru creșterea siguranței consumatorilor și angajaților în magazine, în contextul epidemiei cu noul coronavirus COVID-19.

Roland Ruffing, CEO METRO CASH & CARRY ROMÂNIA: „Ne asigurăm că cele mai solicitate produsele sunt mereu disponibile și am mărit timpul alocat pentru curățarea și igienizarea magazinelor noastre”

Pentru a asigura sănătatea și siguranța colegilor, clienților, agricultorilor, partenerilor și comunităților în care activează, Carrefour modifică termenii de înscriere în programul de conversie la agricultura ecologică, Creștem România BIO.

PROFI a făcut o donație de 1 milion de lei pentru achiziționarea de aparate de ventilație artificială

cora România declară că nu s-a luat măsura raționalizării produselor. Punctual, în unele magazine a instituit o limită rezonabilă, chiar generoasă, pentru unele produse, măsură luată doar pentru a descuraja specula și pentru a asigura cât mai mult timp marfa la raft, pentru cât mai mulți clienți.

Lidl România a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie media de informare și responsabilizare a clienților.

Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Printre măsurile  de siguranță implementate de Kaufland se numără și instalarea de geamuri de protecție la casele de marcat.

În contextul extinderii COVID-19, Mega Image anunță măsuri suplimentare de prevenție și siguranță atât pentru clienți, cât și pentru echipele din magazine și din centrele logistice.

Pe întreaga durată a situației actuale, Auchan Retail România a pus în aplicare progresiv, în ultimele 3 săptămâni, o serie de măsuri suplimentare de prevenție și protecție în toate magazinele Auchan. Totodată, compania anunță faptul că magazinele sunt și rămân deschise în program normal în continuare și îndeamnă clienții la cumpărături responsabile și la protejarea celor din jur în timpul vizitelor în magazinele rețelei.

FMCG

Grupul Cris-Tim se alătură campaniei Fundației “Prețuiește Viața” și donează produse alimentare unor persoanelor care fac parte din categorii cu risc mare de îmbolnăvire cu Covid-19, cărora viața le-ar putea fi pusă în pericol prin expunere, în aceste zile.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, începe producția a două noi produse igienizante pentru uz personal, pe bază de alcool 70%: Loțiunea igienizantă pentru mâini și Gelul de igienizare pentru mâini.

2Performant, platforma de marketing pentru eCommerce, alături de The Entrepreneurship Academy, Educativa și MSM, a creat www.ajutorspitale.entreprenation.ro, o platformă care aduce împreună pe de o parte oamenii din sistemul medical, care sunt acum în prima linie a luptei împotriva COVID-19 și pe de altă parte antreprenorii din România care vor și pot să ofere un ajutor neprețuit în aceste momente. 

eCommerce

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și Asociația Operatorilor de Curierat din România (AOCR) informează cetățenii din România că atât comercianții online, cât și companiile de curierat membre ale celor două asociații, au luat toate măsurile necesare pentru ca întregul flux logistic și de livrare aferent unei achiziții online să se desfășoare în condiții sigure, de igienă și sănătate pentru personal și clienți.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,071 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 16 – 20 martie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: