Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 22 decembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 18 – 22 decembrie 2017.

grocery retailRetail

Retailerii FMCG s-au extins mai mult în 2017 față de anul precedent, cei zece jucători au deschis 298 de magazine, față de 249 de unități în 2016.

Credit foto: Shutterstock

Pentru a-și încuraja clienții să adopte o viață mai sănătoasă, Auchan Retail România și-a luat angajamentul de a revizui 100% propria ofertă, pentru care a demarat un proces de identificare a produselor cele mai potrivite pentru un stil de viață sănătos, ce vor fi semnalizate în magazine cu o etichetă albastră, în formă de inimă.

Kaufland România, cel mai mare angajator privat din România, a anunțat decizia de a crește și venitul minim pentru lucrătorii comerciali din magazine la suma de 2.800 lei brut pe lună, incluzând atât tichetele de masă, cât și tichetele cadou oferite de Crăciun și de Paște, după anunțarea preluării, începând cu data de 1 ianuarie 2018, a tuturor contribuțiilor aferente angajatorului.

În plus, magazinele Kaufland din Iași se transformă și devin printre cele mai moderne din rețeaua companiei din România, introducând în premieră un concept nou de magazine, ce includ Food Court și Open Mall.  De asemenea, Kaufland organizează în două locuri din București Târgul de bunătăți românești până pe 30 decembrie, cu oferte de sezon de la producători români.

Lidl își consolidează poziția pe piața locală, inaugurând anul acesta peste 15 magazine, ultimele două deschideri fiind planificate pentru 21 decembrie, la Constanța și Tulcea, iar rețeaua națională ajunge la 220 de unități.

Conform unui studiu „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban, bugetul total (Crăciun și Revelion) alocat pentru Sărbătorile din acest an este estimat la 1.717 lei.

Profi a deschis patru noi magazine la Bacău, Dobrotești, Sighetu Marmației și Târgu Frumos, ultimele din acest an, ajungând la o rețea de 694 de unități prezente în 379 de localități. În 2017 Profi a deschis 195 de magazine, dintre care 57 în format City, 83 în format Loco și 55 în format Standard.

PENNY Market lansează berea marca proprie Haiduc, recent comercializată în întreaga rețea națională de magazine, un produs unic în portofoliul companiei, realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești.

FMCG

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu a demarat o licitație deschisă pentru implementarea proiectului de promovare a Salamului de Sibiu IGP în valoare de 1,635,964 EUR.

Industria vinului a revenit pe creștere în 2017, pe fondul vânzărilor semnificative de Crăciun și Revelion, iar România se situează pe locul 13 în topul celor mai mari producători de vin din lume, potrivit unui studiu realizat de KeysFin.

Studii

Conform unui studiu „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban , bugetul total (Crăciun și Revelion) alocat pentru Sărbătorile din acest an este estimat la 1.717 lei.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 22 decembrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: