Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 22 – 26 martie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 22 – 26 martie 2021.

De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa

revista@retail-fmcg.ro!

Retail

Un nou magazin Carrefour Express s-a deschis în Iași, pe Calea Galata nr. 5-9, Bl. F3A.

Carrefour Express Iași este al 77-lea magazin Express din rețeaua Carrefour și este realizat conform unui nou concept de magazin de proximitate, aproape de consumator, care i se potrivește atât prin sortimentație cât și ca design

Apărute experimental în urmă cu 8 ani, magazinele franciză tip Agent PROFI sunt un real succes, extinzându-se rapid: în mai, anul trecut, erau deja 200 astfel de unități, iar la începutul acestei luni numărul lor a depășit 400. PROFI are în plan crearea unei academii de pregătire a celor implicați în activitatea magazinelor PROFI, pentru remodelarea cu noul concept Monaco a magazinelor gestionate de Agenți.

Kaufland România, un Angajator de Top ce sprijină puternic diversitatea și egalitatea de șanse, a anunțat lansarea primului hackathon social organizat de companie, sub sloganul “Contribuie. Codează. Integrează. Asigură accesul persoanelor cu dizabilități pe piața muncii.

Kaufland a inaugurat în această săptămână Carmangeria Gourmet, un concept premium de raion de produse din carne, deschisă momentan exclusiv în magazinul din Barbu Văcărescu. Clienții vor beneficia de o întreagă experiență premium, ce include un sortiment extins de produse, servire asistată specială la raion, realizată de o echipă de maeștrii măcelari, precum și de noi servicii disponibile ce vin să sprijine clienții să pregătească acasă mese deosebite.

Lidl România a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi pe data de 25 martie: unul în orașul Timișoara și celălalt în orașul Iași. Magazinul este unul nou, dar magazinul Lidl din orașul Iași, de pe Șoseauna Moara de Foc, Nr. 2, înlocuiește o unitate situată pe Strada Niciman, Nr. 2, carea fost închisă pe data de 24 martie 2021, deoarece nu mai corespunde standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.

Discounterul PENNY și-a continuat planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în localitatea Năsăud, județul Bistrița-Năsăud. Cu această deschidere, rețeaua națională PENNY a ajuns la 280 de magazine.

FMCG

Ursus Breweries a devenit prima companie producătoare de bere din România care a primit certificarea Top Employers 2021 de la institutul independent Top Employers, autoritate globală care atestă excelența în practicile de resurse umane.

Alpin 57 LUX, una dintre cele mai mari companii producătoare de îngheţată din România, parte a Grupului internațional Food Union, a început sezonul de înghețată cu o serie de noutăți, iar una dintre ele este înghețata Transalpina. Astfel, începând cu acest an, înghețata Transalpina ia o formă cu totul nouă, după un proces de modernizare, care a ținut cont de elementele de bază ale brandului și de calitățile care l-au consacrat.

Food Service Retail

În luna octombrie 2020, KFC România a anunțat lansarea primului prototip al unui kiosk de comandă touchless – care nu necesită atingerea ecranului – în cadrul restaurantului tip Drive-Thru, KFC Olteniței. După câteva luni în care feedbackul clienților a fost unul pozitiv, kioskurile touchless au fost introduse în 15 restaurante din București.

Servicii

Visa a lansat în România o platformă integrată destinată întreprinderilor mici și mijlocii, prin care acestea pot accesa atât informații despre soluțiile de digitalizare disponibile pentru afacerile lor, cât și oferte speciale, cu scopul de a oferi ajutor pentru adaptarea la noua realitate economică, generată de impactul pandemic.

Chill Pack este campania dedicată brandurilor care vor să se asocieze cu good vibes, relaxare și fericire prin care 10.000 de profesioniști din marile companii primesc de la echipa CV30 un gift bag plin de cadouri de la partenerii campaniei, care își doresc să contribuie la starea de bine a profesioniștilor.

Brother România, reprezentanța locală a Brother Industries, unul dintre principalii producători de echipamente și soluții de imprimare laser, termică și inkjet la nivel global, a lansat noua gamă de imprimante multifuncționale color InkBenefit Plus, creată pentru a oferi o imprimare rapidă la costuri reduse utilizatorilor casnici și din birouri mici.

Studii

Un nou studiu realizat de Mastercard, brandul cunoscut pentru conectarea consumatorilor cu pasiunile acestora, arată că românii și-au îndreptat atenția către preparatele îndrăgite de întreaga familie, precum mămăliga, ciorba, salata de boeuf, sarmalele și cozonacul. Potrivit studiuluo, 66% dintre români și-au îmbunătățit abilitățile culinare în ultimul an.

Conform datelor de audit de retail Nielsen, retailul alimentar a crescut cu +10% versus  anul anterior, România avansând mai rapid versus media europeană, unde FMCG a crescut în vânzări față de 2019 cu doar 7,6%. Valoarea vânzărilor a înregistrat creșteri în toate macro-categoriile de produse, cu un avans maxim în produsele alimentare (+12%) și în băuturile alcoolice (+13,3%).

Accelerat de pandemie, sectorul de e-commerce din România a fost estimat la 5,6 miliarde de euro în 2020, conform cifrelor oficiale GpeC și ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), cu 30% mai mult decât în 2019. Potrivit Ralucăi Radu, country manager Answear.ro, sectorul de e-commerce va crește cu cel puțin 30% și in acest an.

Evenimente

Pe 12 mai 2021, specialiști din e-commerce-ul și retailul local și internațional se întâlnesc pe scena virtuală a evenimentului European Digital Commerce, powered by VTEX și găzduit de platforma IC Events, pentru un maraton de paneluri și prezentări menite să contureze imaginea industriei, dar și mutările necesare unui antreprenor sau manager care își propune să profite la maxim de oportunitățile din piață.

Marketingul afiliat devine sport de performanță în prima competiție dedicată specialiștilor în digital din România: Liga Națională de Marketing. Lansată de 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România și companie de tehnologie listată la BVB (simbol 2P), această competiție online este, de fapt, terenul de joc pentru elita marketing-ului digital de la noi din țară și va arunca în luptă 12 magazine online și 120 de afiliați de top.

De mai bine de 14 ani, Digital Marketing Forum este prima sursă de know-how, inspirație și studii de caz pentru comunitatea specialiștilor în promovare online din România. Digital Marketing Forum, care va avea loc în perioada 14 – 15 aprilie 2021, este conferința care oferă oamenilor de marketing kit-ul de informații necesar pentru a face față provocărilor din mediul digital.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *