Diamant

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 23 – 27 septembrie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 23 – 27 septembrie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


Agenda preliminară a Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, parte din evenimentul extins EXPO SHOP 2019 si dedicată serviciilor pentru retail, programată pentru data de 10 octombrie 2019.

Agenda preliminară

Detalii înregistrare

retailRetail

Kaufland România a deschis primul târg de plante de sezon, organizat în parcările a două dintre magazinele sale, din orașele București și Ploiești.

De asemenea, retailerul a deschis oficial primele sale două magazine în Republica Moldova, ambele în orașul Chișinău: unul în sectorul Botanica, pe strada Decebal 99/2 și unul în sectorul Ciocana, pe strada Mircea cel Bătrân 25/1.

Tot despre Kaufland: clujenii pot să își facă cumpărăturile mai ușor și mai repede, fiindcă produsele din Kaufland sunt acum disponibile și în aplicația de livrări la domiciliu Glovo în Cluj-Napoca.

Lidl și Poliția Română au dat „Verde la educație pentru circulație”, la cea de-a șaptea ediție a evenimentului național pentru siguranța în trafic a copiilor, sâmbătă, 28 septembrie, de la ora 11:00, în parcările a 180 de magazine Lidl din țară.

De asemenea, retailerul a continuat investițiile în România prin deschiderea unui nou magazin în București, pe data de 26 septembrie 2019.

S-a inaugurat cel mai mare magazin drogerie markt (dm) din București, situat în sectorul 2, bd. Dacia nr. 169, în cadrul Business Center The President.

FMCG

Ferrero România, filiala locală a grupului italian cu acelaşi nume, a readus pe piață la începutul toamnei specialitățile Ferrero Rocher, Mon Chéri și Pocket Coffee.

Gerovital este campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019, devansând Borsec în clasamentul, realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz – BrandRo – Topul celor mai puternice 100 de branduri românești.

E-commerce

Patru lideri europeni în ecommerce, cumulând aproximativ 30.000 de selleri online – eMAG (România), Cdiscount (Franța), ePrice (Italia) și Real.de (Germania) au anunțat lansarea International Marketplace Network (IMN), o platformă nouă prin intermediul căreia sellerii vor avea acces la o piață de peste 230 de milioane de potențiali clienți.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a continuat dezvoltarea zonei de e-commerce și a înregistrat o creștere accelerată a veniturilor generate de platforma www.farmec.ro.

Evenimente

EXPO SHOP – singurul eveniment din România și din sud-estul Europei dedicat serviciilor pentru retail –  revine cu o nouă ediție de amploare. Între 9 și 11 octombrie, cei mai renumiți producători și distributori internaționali de soluții complete pentru retail și-au dat întâlnire în pavilionul C1 de la Romexpo să prezinte tehnologii și echipamente de ultima oră

Mihaela Cristescu, WiFi & Analytics Product Manager Orange România, completează lista de speakeri ai Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată serviciilor, soluţiilor şi echipamentelor pentru retail, ce va avea loc în data de 10 octombrie 2019, în intervalul orar 10.00 – 14.00, în pavilion C1 din cadrul centrului expozițional ROMEXPO.

Iată care este agenda preliminară si speakerii Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată serviciilor pentru retail, din data de 10 octombrie 2019.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 23 – 27 septembrie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: