Retail & FMCG – sinteza săptămânii 24 – 28 februarie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 24 – 28 februarie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

În perioada 23 – 25 septembrie 2020, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP 2020, a treia ediție a singurei expoziții din România dedicate serviciilor pentru retail, ce va avea loc în pavilionul central din cadrul centrului expozițional Romexpo.

Pentru rezervări standuri în cadrul expoziției EXPO SHOP 2020, parteneriate conferință și înregistrare vizitatori, detalii la adresa de e-mail: revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043.

Retail

Ca măsură pentru reducerea consumului de plastic, Lidl a introdus în toate magazinele din țară săculeții reutilizabili pentru cântărirea și transportul fructelor și legumelor din Piața Lidl.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour România a lansat a doua ediție a programului Creștem România BIO, cea mai amplă inițiativă de sprijinire a fermierilor români care vor să facă trecerea la agricultura ecologică.

Magazinele Certificate LEGO®, în parteneriat cu Fundația United Way România, au dat startul programului Piese pentru Zâmbete, primul program de donare de piese LEGO din România, prin care își propun să aducă bucuria jocului în viața copiilor din mediile vulnerabile.

FMCG

Consiliul Concurenței a anunțat că a autorizat tranzacția prin care compania franceză Laboratoires de Biologie Végétale Yves Rocher a preluat compania românească Sabon Holdings SRL.

Agrocosm Consult, una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România, Dr.Soil GmbH, compania germană care produce și distribuie pe piața europeană produsele naturale Dr.Soil pentru îngrijirea plantelor și Online Gardening Solutions, agenție de marketing specializată în domeniul grădinăritului, au lansat brandul de gădinărit Micul Grădinar.

Într-un studiu realizat pentru Austria, de către institutul de cercetare de piață, Almdudler, cea mai populară băutură din Austria și cea mai de succes băutură răcoritoare pe bază de ierburi alpine din lume, continuă să își consolideze poziția clară de lider pe piața limonadelor austriece.

Smart Drink & Food a adus pe piaţa din România noua apă cu vitamine şi minerale BRAINIA.

HELL ENERGY, unul dintre cele mai cunoscute branduri de băuturi energizante la nivel mondial și liderul pieței locale, a anunțat extinderea colaborării cu Bruce Willis, dar și pregătirea noii campanii globale.

Servicii

Piața fuziunilor şi achiziţiilor din România și-a reluat creșterea în 2019 comparativ cu anul anterior, înregistrând un avans de 4% și o valoare de 5,2 miliarde de euro, arată un studiu realizat de echipa integrată de tranzacţii a PwC România și D&B David și Baias, prezentat în cadrul conferinței ”Piața de M&A în România: Evoluțiile din ultimii ani și tendințe în 2020”.

Specialişti din marketing, media şi comunicare s-au întâlnit în cadrul Comitetului Etic al competiţiei Votat Produsul Anului®, pentru validarea categoriilor şi produselor înscrise în ediția 2020.

Studii

Pe parcursul anului 2019, cumpărăturile casnice de bunuri de larg consum (produsele FMCG) au înregistrat în România o creștere modestă de 2.2%.

Evenimente

Superbrands România a aniversat 15 ani de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, prin Gala Superbrands, evenimentul de referinţă, care premiază branduri cu statut de Superbrand în piața locală.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *