Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 25 – 29 octombrie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 25 – 29 octombrie 2021.

Ultimele două săptămâni din prima serie de întâlniri prin B2B Meetings, platforma online care conectează companiile furnizoare de echipamente, soluții și servicii cu companiile din retail & FMCG & eCommerce.
B2B Meetings ajută companiile din retail & FMCG & eCommerce să găsească cele mai bune soluții și echipamente pentru a-și crește business-ul, dar ajută și companiile creatoare de tehnologie din România să genereze new business. Cum funcționează

retailul alimentar retailRetail

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna octombrie 2021 un număr de 17 magazine.

Credit foto: Shutterstock

Dintre cele 17 magazine deschise în luna octombrie 2021, trei unități sunt în format Super (supermarket mare, cu o suprafață de vânzare de peste 500 de mp), o unitate este în format City (supermarket mediu-mic, cu o suprafață între 200 și 300 de mp), o unitate este în format Go (minimarket de proximitate, cu o suprafață de cca 100 de mp) și doisprezece unități sunt în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.

Cupio, unul dintre cele mai reprezentative branduri de pe piața cosmeticelor profesionale din România, și-a extins în continuare rețeaua de magazine la nivel național, deschizând cel de-al 21-lea magazin al rețelei, la Galați.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Domnești, județul Ilfov, pe data de 28 octombrie. Cu această deschidere rețeaua nașională ajunge la 314 unități.

Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, a continuat extinderea rețelei naționale de magazine de brand și inaugurează, în sistem de franciză, primul magazin din Baia Mare.

FMCG

Ocean Fish, liderul pieței de pește și fructe de mare din România, a participat, între 9 și 13 octombrie 2021, la ANUGA, cel mai mare târg internațional dedicat industriei alimentare din lume, care are loc o dată la doi ani în Köln, Germania.

Peste jumătate dintre români preferă vinul roșu, iar 40% achiziționează săptămânal vin, arată un sondaj al Tohani România.

Food service retail

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s din România, va investi peste 2 milioane de euro până la finalul anului 2021, pentru  remodelarea și introducerea sistemului digital Experience of the Future în mai multe restaurante din țară.

EcoBioGreen

Toamna aceasta, Dorna a anunțat un nou angajament asumat pe termen lung, ca parte a strategiei sale de sustenabilitate – devenind apa care are grijă de ape.

Ambasada Sustenabilității în România a lansat studiul de percepție „Cum își imaginează românii că arată un viitor sustenabil?”, cu ocazia Zilei Sustenabilității în România, o zi simbolică pentru analiza progresului dezvoltării durabile la nivel național.

E-commerce

Serviciul de livrare rapidă Carrefour prin Bringo este disponibil  în două noi orașe, Cluj-Napoca și Timișoara, clienții având posibilitatea de a comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele Carrefour Market și Market Express din proximitatea lor, cu livrare în doar 30 de minute și contra unui cost redus de 9.99 lei per comandă.

Servicii

Packeta a finalizat procesul de rebranding al sucursalei din România, Coletăria.ro preluând numele Packeta România, și estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu față de 2020.

Sameday, unul dintre liderii pieței locale de curierat, a anunțat inaugurarea lockerului easybox cu numărul 2.000.

Analize

Angajații români care au fost nevoiți să lucreze mai mult de acasă în ultimele 18 luni din cauza pandemiei de COVID-19 doresc să revină la birou, în condițiile în care mai mult de jumătate dintre aceștia asociază revenirea la birou cu „întoarcerea la normalitate” și resimt lipsa socializării cu colegii, potrivit studiului ”Back to the Office” realizat de Cushman & Wakefield Echinox.

Studii

1 din 2 companii derulează în prezent proiecte de digitalizare, iar o treime se află în stadiul de evaluare a opțiunilor privind digitalizarea.

Evenimente

În perioada 27-28 octombrie 2021 a avut loc retailArena 2021, evenimentul care a adus pe scenă peste 40 de speakeri din partea celor mai cunoscute branduri din retail & eCommerce.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *