Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 25 – 29 septembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 25 – 29 septembrie 2017.

Retail

Profi a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 35,16% în primul semestru din 2017 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Record de deschideri pentru Profi într-o singură săptămână şi o remodelare. Rețeaua naţională ajunge la 629 de unităţi.

retail

Carrefour a anunțat finalizarea procesului de remodelare a magazinelor BILLA din România, un proces care a durat 7 luni. Două deschideri noi de supermarketuri, în Cluj-Napoca şi Ştefăneştii de Argeş, duc la un total de 303 magazine operate de Carrefour în România.

Credit Foto: shutterstock.com

Chef Foa a lansat noua gamă de produse gata-preparate „7 Minutes”, create împreună cu nutriționistul Cristian Mărgărit, pentru Kaufland România.

FMCG

Compania Henkel a lansat noul concept Silan Classic Fresh Moments ce oferă hainelor un parfum și prospețime de lungă durată care va persista până la 100 de zile, datorită tehnologiei prin care parfumul este eliberat treptat.

Carlsberg lansează pe piața din România noua sticlă de 660 ml, cu capac filetat și cu un ambalaj unic pe segmentul super premium din România.

Compania timişoreană INTER CONECTER importă în exclusivitate pe piaţa din România biscuiţii premium Kambly, un brand cu tradiţie de peste 100 de ani.

P&G, în parteneriat cu Habitat for Humanity România, a inaugurat o nouă sală de clasă pentru elevii Școlii Tehnice de la Liceul Teoretic “Brâncoveanu Vodă” din Urlați.

Servicii

Agenția de marketing interactiv Syscom Digital, cu o experienţă de peste 15 ani în mecanici de engagement, interactivitate şi mobile marketing, creează experiențe memorabile, oferind consumatorilor componente de conectare digitală în mediul offline, într-o interacțiune 360.

Studii

Aproape trei sferturi dintre companiile participante la un sondaj derulat de PwC România au declarat că au nevoie de un termen de cel puțin șase luni pentru implementarea plății defalcate a TVA și mai puțin de 2% consideră că vor reuși să o facă până la 1 ianuarie 2018.

Golin România a analizat cum sunt percepute brandurile de către consumatorii români și ce tip de informații sunt relevante pentru ei, într-un studiu realizat la nivel național alături de compania de research iSense Solutions.

Conform raportului CBRE Romania privind piața industrială de real estate, cele mai multe cereri au venit din sectoarele logistică și retail, care sunt principalii piloni de dezvoltare pentru acest an.

Asociația Berarii României anunță o creștere de peste 2% în volum a pieței berii pe primele șapte luni ale anului în curs, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Evenimente

Peste 2.200 de manageri din retail, e-commerce, companii mari din domeniul tehnologiei, investitori şi analiști vor participa la Shoptalk Europe, cel mai important eveniment european din 2017 dedicat inovaţiei din retail și e-commerce, ce se va desfăşura pe 8-11 octombrie la Copenhaga, Danemarca.

Compania timişoreană PRONAT, importator, procesator şi distribuitor de produse naturale şi BIO, organizează pe data de 7 Octombrie 2017 Târgul profesional PRONAT EXPO, un eveniment B2B dedicat actualilor şi viitorilor parteneri Pronat. Prima ediţie a evenimentului PRONAT EXPO este şi primul târg de acest gen din România, organizat de o companie de distribuţie produse bio.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *