Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 28 februarie – 4 martie 2022.
Pe 14 februarie 2022 am deschis B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu furnizorii de echipamente, soluții și servicii pentru retail.
Atât furnizorii, cât și retailerii se pot înregistra încă aici: b2bmeetings.retail-fmcg.ro/inregistrare/ până la data de 14 februarie 2022.
Citește AICI ce poți să faci, ca furnizor, dacă dorești să stabilești întălniri cu retailerii.
IPACK-IMA 2022 – târgul internațional de procesare și ambalare a produselor alimentare
În perioada 3 – 6 mai 2022, la Milano, va avea loc IPACK-IMA 2022, târgul internațional de procesare și ambalare a produselor alimentare, organizat de Ipack Ima Srl, un joint venture între UCIMA (Asociația Producătorilor Italieni de Mașini de Ambalare) și Fiera Milano, compania italiană care organizează târguri și expoziții încă din 1920. IPACK-IMA este un important loc de întâlnire face-to-face pentru profesioniștii din industria de procesare și ambalare, ce promite să aducă în prim-plan insight-uri și viitoare tendințe de consum la nivelul întregii industrii. Publicația retail-FMCG.ro este unicul partener pentru România al evenimentului IPACK-IMA 2022.
Retail
Rompetrol Downstream a încheiat un parteneriat cu Carrefour România pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a benzinăriilor Rompetrol. Pilotul se derulează în două stații Rompetrol din vecinătatea Bucureștiului și în Ploiești.
PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna februarie 2022 un număr de 6 magazine.
Dintre cele 6 magazine Profi deschise în luna februarie 2022, o unitate a fost în format Super (supermarket mare, cu o suprafață de vânzare de peste 500 de mp), două unități au fost în format City (supermarket mediu-mic, cu o suprafață între 200 și 300 de mp), nu s-a deschis nicio unitate în format Go (minimarket de proximitate, cu o suprafață de cca 100 de mp) și 3 unități în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.
Pe data de 2 martie 2022, a avut loc la sediul ANPC o întâlnire de lucru între conducerea instituției – reprezentată de Președintele ANPC, Horia Constantinescu, Directorul General Paul Anghel și reprezentanții companiilor membre AMRCR – Asociația Marilor Rețele Comerciale din România, destinată asigurării funcționării optime a operațiunilor de retail.
#SupportUkraine
Începând de pe 25 februarie 2022 și continuând în zilele următoare, în puncte de trecere a frontierei cu Ucraina Profi împarte pachete individuale cu alimente și obiecte de igienă personală.
Carrefour România și Fundația Carrefour a susținut eforturile Crucii Roșii Române și ale Fundației FARA de a oferi sprijin refugiaților ucraineni în patru puncte de frontieră din județele Satu Mare, Maramureș, Suceava și Tulcea.
Mega Image a sprijinit persoanele refugiate care vin din Ucraina și au nevoie de ajutor în situația creată de evenimentele din ultima perioadă.
Grupul Schwarz, din care fac parte retailerii Lidl și Kaufland, prezenți și în România, a donat bunuri în valoare de 10 milioane de euro, un ajutor rapid pentru Ucraina.
Peste 5.500 de clienți eMAG din toată țara au donat în sprijinul populației sever afectate de conflictul armat din Ucraina după primele 20 de ore de la deschiderea platformei pentru donații, iar valoarea donațiilor de până acum se ridică la 350.000 de lei. Donațiile au continuat.
Alte acțiuni de ajutorare: Freshful by eMAG, Lidl, Kaufland, cora.
FMCG
Aquila, lider de piață în domeniul serviciilor integrate de distribuție și logistică, a înregistrat un profit net de 68 milioane de lei la 31 decembrie 2021, o creștere de 24% față de 2020.
E-commerce
Supermarketul online sezamo, parte a grupului european Rohlik, care se va lansa în primăvara aceasta, a anunțat crearea a aproximativ 1.000 de locuri de muncă în primul an pe piața din România.
retail & FMCG – news from Romania
Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in February 2022, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail