Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 2 – 6 aprilie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 2 – 6 aprilie 2018.

Retail magazineRetail

Auchan Retail România, în parteneriat cu OMV Petrom, a mai deschis încă trei magazine de proximitate MyAuchan, în București, în stațiile PETROM Morarilor, PETROM Alexandriei și PETROM Ploiești.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour și-a anunțat parteneriatul cu Bucharest Running Club, o competiție de amploare, care promovează mișcarea și stilul de viață sănătos, organizată în trei faze: Bucharest 10K & Family Run, Bucharest Half Marathon și Marathon.

Retailerii francezi Auchan Retail și Casino Group au anunțat începerea discuțiilor legate de realizarea unui parteneriat strategic, în conformitate cu legile concurenței, care oferă ambilor retaileri oportunitatea de a negocia împreună achizițiile de produse de la furnizorii multinaționali de produse alimentare și nealimentare.

Lidl România și-a propus să reducă plasticul utilizat cu 20%, până în 2025, prin creșterea cantității de materiale reciclate din ambalajele produselor marcă proprie, care reprezintă aproximativ 80% din întregul sortiment de produse.

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a reconfirmat trendul ascendent al vânzărilor pentru produsele cu tradiție din portofoliu, de data aceasta la brandurile Nufăr și Triumf.

Grupul Alexandrion marchează Centenarul prin lansarea unei ediții aniversare, „Alexandrion 100”, care propune un mix de simboluri legate de Marea Unire ce se reflectă în designul capacului și al etichetei, dar și în gust.

Nestlé semnează Carta Diversității, platforma colaborativă care sprijină, protejează și dezvoltă diversitatea și se angajează public să continue susținerea diversității în toate formele acesteia în societatea românească, pornind de la valorile interne: respect pentru sine, pentru alții, pentru diversitate și pentru viitor.

Servicii

Valoarea totală raportată a pieței de publicitate online din România, pentru primul semestru al anului 2017 a fost de aproximativ 20.3 mil EUR (92,560,911 lei), înregistrând o creștere de 15% față de același semestru al anului 2016 (raportat la valoarea anuală în lei), conform celei mai recente ediții a studiului ROADS (Romanian Online Advertising Study), derulat de IAB România cu sprijinul PwC România.

Analize

Sărbătorile pascale surprind piața cărnii în cel mai bun an din 2012 și până în prezent. Masa de Paște, în care abundă produsele din carne, anunță cel mai bun sezon de vânzări pentru producători și comercianți din ultimii ani, arată o analiză realizată de KeysFin.

În luna martie 2018, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 13 magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate de către retaileri.

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în februarie 2018, față de februarie 2017, cu 6,6%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS). La nivel european, România a avut cea mai mare scădere a volumului de retail, de -2,3%, în februarie 2018 față de luna ianuarie 2018, conform datelor furnizate de Eurostat.

Evenimente

Specialiști din marketing, media și comunicare s-au întâlnit joi, 29 martie, în Comitetul Etic al competiției Votat Produsul Anului®, pentru validarea categoriilor și produselor înscrise în ediția 2018.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in March 2018, provided by the retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,840 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 2 – 6 aprilie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: