Retail & GMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 2-6 august 2021.
Între 6 și 8 octombrie 2021, va avea loc la Bratislava – Slovacia prima ediție a evenimentului internațional WOF EXPO (World of Freight), un eveniment B2B inovativ dedicat întregului lanț de aprovizionare, cu focus pe logistică, care va include o zonă expozițională, mai multe conferințe, dar și o zonă pentru întâlniri B2B.
Companiile din România care doresc să rezerve și să achiziționeze un stand în cadrul expoziției WOF EXPO, beneficiază de un discount de 30% până la data de 31 august 2021
Rezervarea standurilor se poate face aici: www.wofexpo.com/book/
Vizitatorii din România pot folosi pentru înregistrarea la evenimentul WOF EXPO codul promoțional FMCG50WOF2021, care conține un discount de 50%, valabil până la data de 31 august 2021, în limita a 1.000 de bilete.
Înregistrarea vizitatorilor se poate face aici: www.wofexpo.com/tickets/
Retail
Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în București, pe data de 5 august. Cu această deschidere rețeaua națională a ajuns la 300 de magazine.
Și în 2021, în cadrul EC_Special, retailerul se implică pentru al treila an consecutiv în renovarea castelului Bánffy din Bonțida.
Interviu Daniel Gross, CEO PENNY România: “Am încredere și sunt optimist în legătură cu ce va urma pentru România”. În cadrul interviului, am atins mai multe teme, unele sensibile și, poate, incomode, dar ne-am focusat pe sustenabilitate, mai ales din punctul de vedere al faptului că demersurile pe care le face o companie să fie sustenabilă sunt susținute cu fapte și sunt susținute de către oameni.
Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul pandemiei decât mallurile, cifra de afaceri a companiilor care dețin astfel de proprietăți scăzând pe parcursul anului 2020 cu 9,5%, față de un recul de 20,6% în cazul mallurilor, conform unei analize a companiei de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, care a luat în calcul rezultatele financiare a peste 60 de proiecte de retail modern.
FMCG
Compania poloneză BROS – producătorul de insecticide, repelenţi, îngrășăminte lichide și granulate, bio-activatori și alte articole pentru igienă publică, cu o prezenţă de mai bine de 10 ani pe piaţa din România, a făcut una dintre cele mai importante schimbări din ultimii ani.
În curând, toate produsele brandului Familia Toneli, liderul pieței de produscție si distribuție ouă de consum din România, vor purta eticheta Nutri-Score, sistemul independent de etichetare, care clasifică produsele alimentare pe baza informațiilor nutriționale.
Food Service
Nespresso a deschis un nou boutique în AFI Cotroceni și dezvăluie o experiență unică pentru iubitorii de cafea. Noul boutique Nespresso, situat la parterul centrului comercial AFI Cotroceni, pe culoarul Champs-Élysées, are o suprafață de 54 de metri pătrați și este al șaselea punct de vânzare Nespresso din România.
Bolt, prima super-aplicație europeană, a încheiat o rundă de finanțare de 600 de milioane de euro, crescând evaluarea companiei la peste 4 miliarde de euro. Bolt va folosi fondurile pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt Market, și pentru a accelera extinderea serviciilor sale de mobilitate și de livrare existente.
Wu Xing, promotor al bucătăriei chinezești în sistem delivery încă din 1999, a anunțat repoziționarea în întregime a restaurantului după mai bine 20 de ani de la deschidere și a veit în întâmpinarea clienților cu preparate culinare asiatice menite să poarte bucureștenii într-o călătorie gastronomică lunară către cele mai îndepărtate tărâmuri din Asia.
Evenimente
Între 6 și 8 octombrie 2021, va avea loc la Bratislava – Slovacia prima ediție a evenimentului internațional WOF EXPO (World of Freight), un eveniment B2B inovativ dedicat întregului lanț de aprovizionare, cu focus pe logistică, care va include o zonă expozițională, mai multe conferințe, dar și o zonă pentru întâlniri B2B.
GoTech World (anterior denumit Internet & Mobile World), un manifesto al digitalizării adresat întregului ecosistem de business din Europa Centrală și de Est, se desfășoară anul acesta în perioada 10 – 11 noiembrie, online, pe platforma MyConnector. Evenimentul aniversează zece ani de existență.
Analize
În luna iulie 2021, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 21 de magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial. În luna iulie 2021, retailerii care au inaugurat magazine sunt: Profi, Lidl, Kaufland, Mega Image, PENNY și Carrefour. Profi a trecut de pragul de 1.500 de magazine.
News from Romania
Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in July 2021, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail