Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 5 – 9 decembrie 2022.
SAVE THE DATE: cea de-a doua ediție a EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie. Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.
Oferta early bird – rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener până la data de 31 decembrie 2022 și beneficiezi de un discount de 10%.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Retail
Kaufland a continuat extinderea rețelei de magazine în Republica Moldova și a deschis al optulea magazin în țară. De asemenea, retailerul a continuat expansiunea și în România și a inaugurat al treilea magazin din Ilfov, în localitatea Domnești și a unui magazin în orașul Târnăveni, județul Mureș, pe data de 15 decembrie.
Lidl a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea unui magazin în orașul Adjud, județul Vrancea, pe data de 5 decembrie și a unui magazin în orașul Botoșani, pe data de 12 decembrie. De asemenea, retailerul a redeschis un magazin în orașul Târnăveni, județul Mureș, pe data de 15 decembrie.
Mercedes-Benz Trucks & Buses Romania a pus la dispoziția companiei Step One Spedition un camion electric eActros 300 pentru a fi testat în condiții reale de trafic sau, altfel spus, în cadrul operațiunilor de distribuție ale PENNY România.
Carrefour România a menținut prezența în județul Suceava a lanțului de magazine de tip discount Supeco, prin redeschiderea magazinului într-o locație mai avantajoasă pentru clienți, din punct de vedere al accesibilității.
Joi, 8 decembrie 2022, a avut loc inaugurarea unui nou supermarket Auchan, situat în incinta complexului Family Market Bucium din Iași, acesta fiind cel de-al doilea proiect de retail de acest tip dezvoltat de compania IULIUS.
FMCG
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a lansat pralinele de ciocolată After Eight într-o nouă cutie de colecție.
E-commerce
Olin Novák, manager cu experiență vastă în domeniul comerțului electronic și CEO al Rohlik Cehia, a devenit CEO internațional al grupului Rohlik,operatorul supermarketului online sezamo.ro, acesta fiind al patrulea post pe care îl ocupă în cadrul companiei.
În contextul inflației accelerate și a creșterii prețurilor la utilități, Glovo a lansat Glovo Local, un nou program pentru întreprinderile mici și mijlocii din industria de retail și restaurante ce susține digitalizarea acestora.
EcoBioGreen
Gemma Webba fost numită în rolul de CEO și Președinte al Directoratului RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A., compania desemnată ca administrator al Sistemului de Garanţie-Returnare (SGR) din România prin Hotărârea de Guvern nr. 1059 din 24 august 2022.
Dorna, primul brand de apă minerală naturală din România îmbuteliat în ambalaj realizat din 100% rPET, a anunțat rezultatele înregistrate în cadrul campaniei “Apa care are grijă de ape”.
Food Service
După testarea cu succes a pieței din România, brandul croat Submarine Burger, își extinde afacerea pe piața locală fast-casual prin deschiderea a trei restaurante în București. Floreasca și One Cotroceni Park, deja deschise oaspeților și America House, din ianuarie 2023, sunt locațiile în care clienții pot avea parte de întreaga experiență Submarine Burger.
Servicii
Robot Industries, unul dintre liderii în domeniul soluțiilor de robotizare și automatizare din România, a implementat în 2022, în premieră în marile lanțuri de retail din țară, mai multe proiecte robotizate de self-checkout cu roboți asistenți, și de cleaning, cu roboți din gama #Ecobot.
FAN Courier a estimat că va încheia anul 2022 cu o cifră de afaceri de 225 de milioane de euro, în creștere cu 10% față de anul anterior, pe fondul unui an plin de provocări și incertitudini.
Evenimente
Zilele Biz, conferința care de 21 de ani dă tonul tendințelor în mediul de afaceri, a adus timp de o săptămână mai bine de 100 de speakeri în fața publicului prezent în sală, cât și a audienței online care a urmărit live, într-un număr impresionant, festivalul de business al României, pe Facebook, YouTube, Instagram și LinkedIn.
News from Romania
Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in November 2022, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail