Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 octombrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 5 – 9 octombrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Hipermarketul cora Pantelimon, inaugurat acum 17 ani, exact pe 1 octombrie 2003, al 3-lea hipermarket dechis în România și magazinul cu cea mai mare suprafață de vânzare de pe piața locală de retail alimentar (16.200 de mp), a fost remodelat sub un nou concept – „cora, cu un pas înainte, după o investiție de 3 milioane de euro. Conceptul va fi extins la nivel național și va aduce un refresh considerabil rețelei de magazine cora.

Mega Image a adus în România o nouă marcă proprie de produse alimentare, Nature’s Promise, care au la bază doar ingrediente naturale, bogate în nutrienți, certificate bio sau pentru nevoi speciale, cum sunt produsele fără gluten.

La scurt timp după deschiderea magazinului situat pe Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, Kaufland România a continuat expansiunea și a inaugurat al doilea magazin din zona de Nord a Bucureștiului, în zona Străulești.

Din 8 octombrie, locuitorii din Timișoara își pot face cumpărăturile zilnice în siguranță, în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale, prețuri mici și oferte imbatabile, situat pe Strada Circumvalațiunii nr. 35, Timișoara.

FMCG

Ballantine’s, Chivas Regal și Jameson, brandurile de whisky aflate în portofoliul companiei Pernod Ricard, co-liderul mondial al vinurilor și băuturilor spirtoase, au lansat o provocare către iubitorii de whisky, printr-o campanie care reunește cele trei branduri sub mesajul „GIVE IT TIME”, înglobând, astfel, o trăsătură comună – experiența gustului desăvârșit de ingredientele de calitate superioară și trecerea timpului.

Food Service Retail

Anii 1980 au marcat debutul a numeroase trenduri culinare și produse, însă niciunul la fel de memorabil sau imposibil de imitat precum rețeta originală a blatului PAN® de la Pizza Hut.

Starbucks are, începând din luna octombrie, un nou director operațional în România și Bulgaria. Cristian Turculeț, fostul Director de Expansiune al AmRest, îl înlocuiește pe polonezul Karol Żuradzki, care a deținut funcția de Regional Operations Director România din iunie 2018

KFC România a lansat primul prototip al unui kiosk de comandă touchless – care nu necesită atingerea ecranului. Acesta reprezintă o noutate globală pentru brand și va fi disponibil pentru început într-o fază de testare, în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza.

E-commerce

Doi tineri din București au lansat, la finalul lunii septembrie, magazinul online www.hellodoggie.ro, dedicat iubitorilor de câini din România unde aceștia vor putea găsi tricouri personalizate cu câini, ședințe foto pentru câini, vouchere cadou pentru prietenii lor și alte produse ce vor fi în curând listate pentru iubitorii de câini.

Servicii

Mercedes-Benz Vans prezintă Mercedes-Benz eVito Furgon, un model full electric pregătit pentru drumurile din România și foarte potrivit pentru distribuitorii din industria FMCG și companiile de curierat, pentru livrările realizate în mediul urban, dar și pentru antreprenorii din HoReCa.

Studii

Numerarul pierde teren în Europa, în condițiile în care 36% dintre respondenții sondajului Payments and Open Banking, realizat de Strategy&, parte a rețelei PwC, spun că utilizează cash în 2020, cu 7 puncte procentuale mai puțini decât în urmă doi ani.

Analize

COVID-19 a avut un impact major asupra modului în care consumatorii trăiesc, cumpără și călătoresc. O analiză efectuată de Euromonitor International, un material al cărui autor este Cosmin Dan, Consultant Euromonitor International.

În luna septembrie 2020, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 35 de magazine, în acest calcul intrând doar deschiderile de magazine comunicate oficial.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 octombrie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: