Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar și industria FMCG, în sinteza săptămânii 22 – 26 februarie 2016

Retail & FMCG  – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 22 – 26 februarie 2016:

Retail

Retail & FMCGKaufland România a anunţat planurile de extindere în Republica Moldova, strategia de dezvoltare incluzând deschiderea a 6 magazine în Chișinău. Deschiderea primului magazin este programată pentru anul 2018.

Credit Foto: shutterstock.com

Cora reconfirmă angajamentul față de România, o piață pe care a performat din 2003 până în prezent și în care va continua să investească.

Ministrul Agriculturii, Achim Irimescu, susține închiderea supermarketurilor în weekend și o prezență de 51% a produselor românești în aceste magazine.

Mărţişoare magice de la Flanco

Carrefour a deschis cel de-al 19-lea supermarket din Bucureşti – Market Chilia Veche – ajungând la un număr de 107 magazine în acest format.

Mega Image îşi va muta sediul central în noul spațiu de birouri din cadrul complexului comercial Plaza România, în urma unui contract încheiat cu Anchor Grup.

FMCG

Mars Inc, producătorul american de ciocolată, a dispus retragerea mai multor tipuri de batoane şi bomboane de ciocolată produse la o fabrică din Olanda, după ce un consumator a găsit „o mică bucată de plastic” într-un produs al grupului. Mars Romania anunță retragerea unor loturi din produsele miniaturi 8 g (SNICKERS®, MARS®, MILKY WAY®), multipack 4×50 g SNICKERS și MARS, respectiv CELEBRATIONS® 220 g și 400 g, ca măsură preventivă.

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu: „Demersul pentru numirea Salamului de Sibiu drept marcă protejată a durat aproape doi ani”.

Consiliul Concurenței analizează operațiunea de concentrare economică ce se va realiza prin preluarea de către B.S.A. International S.A (membră a Grupului Lactalis) a companiei Albalact S.A., precum și a companiilor Rarăul S.A. și Albalact Logistic SRL.

Servicii

Noile reglementări şi măsuri legislative adoptate în cursul anului 2015 şi la început de 2016 cu scopul de a stimula consumul, au influenţe pozitive şi în industriile adiacente, cum ar fi transporturile şi logistica.

Piaţa de fuziuni şi achiziţii din România a fost de peste 3 miliarde de euro anul trecut, în creştere cu 160% faţă de 2014, şi a trecut de 3 miliarde de euro, potrivit unei analize a PwC Romania.

Studii

Consumatorii români evită reclamele de la televizor, 80% dintre aceștia schimbând canalul în timpul pauzei publicitare, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar și industria FMCG, în sinteza săptămânii 22 – 26 februarie 2016
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: