Retail & FMCG – sinteza săptămânii 27 – 31 mai 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 27 – 31 mai 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


Start înscrieri la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions, dedicată serviciilor pentru retail, din data de 10 octombrie 2019! Oferta early bird:

Începând din 30 mai 2019 și până pe data de 30 iulie 2019, este valabilă oferta Early Bird de înregistrare și participare la conferință, ce include un discount de 25 %.

Detalii înregistrare

Retail

retailRetailerul Profi, parte a grupului de investiții Mid Europa, a primit aprobarea de la Consiliul Concurenței pentru preluarea a două spații comerciale aparținând Zanfir SNC din orașul Brăila. În luna mai, retailerul PROFI a stabilit un record absolut, devenind prima rețea din România care ajunge la 1.000 de magazine. Prin prezența în aproape 500 de localități, PROFI rămâne rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România

Kaufland România a deschis un nou magazin, situat în comuna Crevedia și ajunge astfel la o rețea de 125 de magazine la nivel național. Prin această deschidere, Kaufland marchează extinderea și în mediul rural.

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a două magazine noi: unul în Zărnești, județul Brașov, și cel de-al doilea în localitatea 1 Decembrie, județul Ilfov. Cu aceste două deschideri, rețeaua națională ajunge la 251 de magazine Lidl în România.

Rețeaua de magazine în franciză, LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, continuă extinderea la nivel național pe fondul creșterii valorice a comerțului tradițional în România. Retailerul estimează că în următorii patru ani rețeaua își va dubla numărul de magazine de proximitate care se dezvoltă sub umbrela francizei LaDoiPași.

FMCG

Alexandra Rîștariu va ocupa funcția de Director General al companiei Mondelez România, începând cu luna iunie 2019.

E-commerce

Pe fondul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei. Rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională. Investiții de peste 150 de milioane de € numai în tehnologie.

Pe 27 și 28 mai, s-a desfășurat GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din Europa Centrală și de Est, la care a participat elita profesioniștilor din online din România, Bulgaria, Ungaria, Cehia și Polonia. Peste 1.000 de specialiști în digital marketing, antreprenori, business owneri, consultanți, developeri și digital entuziaști s-au reunit pe 27 mai la Conferința GPeC & E-Commerce Expo pentru a afla cum să-și crească afacerea online, ținând cont de ultimele tendințe la nivel internațional.

Studii

Potrivit unui studiu KeysFin, pe fondul creșterii economice și a diversificării semnificative a obiceiurilor de consum, România a devenit un teren extrem de atractiv pentru companiile producătoare de jucării. Un studiu despre piața de jucării din România.

Afacerile celor peste 800 de companii înregistrate în piața băuturilor răcoritoare, producători de ape minerale, băuturi răcoritoare nealcoolice și sucuri naturale ar putea depăși nivelul de 6,5 miliarde de lei, o cifră cu aproape 40% mai mare față de acum 10 ani, conform unei analize Frames.

Cei mai importanți directori de marketing sunt reuniți în Anuarul Directorilor de Marketing din România, o inițiativă Biz Agency, unică în piață, disponibil online și în variantă print. Anuarul reunește peste 150 de directori de marketing.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,920 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 27 – 31 mai 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: