Sinteza săptămânii 10 – 14 martie

METRO flagRetail

Obişnuitul rezumat cu cele mai importante ştiri din retailul alimentar autohton, în limba engleză – Romanian retail weekly news.

Mega Image ajunge la o reţea de 300 de magazine în România, dintre care 168 Mega Image, 131 Shop&Go şi 1 magazin sub conceptul AB Cool Food.

2014 este anul în care METRO Cash & Carry, jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry, aniversează 50 de ani de la înființare.

Auchan Romania a deschis Auchan Craiovița, cel de-al paisprezecelea hipermarket remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real și al doilea hipermarket Auchan din Craiova.

Carrefour deschide al doilea supermarket al său din orașul Râmnicu Vâlcea, ridicând numărul total de magazine în formatul Market la 79.

Retailerul Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013, fiind lider al categoriei retail alimentar din care fac parte formatele Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter.

FMCG

Activia, cel mai mare brand din portofoliul diviziei Danone de Lactate, lansează prima campanie globală de marketing în parteneriat cu superstarul columbian Shakira.

“Sonimpex Topoloveni își dorește să fie un exemplu pentru toți colegii din industria alimentară” – interviu cu D-na Bibiana Stanciulov, Directorul General al Sonimpex.

Red Bull, cea mai cunoscuta companie de bauturi energizante din lume, vine si in Romania cu cele trei arome noi: Red Edition, Silver Edition si Blue Edition.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a anuntat ca a desfasurat la data de 12 martie 2014 un control tematic avand ca obiect existenta la comercializare si in depozite a unor cantitati de carne alterate si cu data durabilitatii minimale depasita.

GUINNESS, berea stout numărul 1 în lume, va sărbători St. Patrick’s Day, ca în fiecare an, în 125 de puburi din toată ţara.

Retail international

Auchan Group a anunţat rezultatele financiare pentru întreg anul 2013. Potrivit acestora, în Grupul Auchan a avut loc o creștere a veniturilor consolidate, fără taxe, de 3,4 %.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,822 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 10 – 14 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: