Sinteza săptămânii 15 – 19 aprilie

retail-fmcg-logoEvenimente:

Business Days impreuna cu Andy Szekely continua turneul aniversar 10 ani de microevenimente, “Serile AS”.

Premium:

Un studiu despre obișnuințele de consum și tendințele din categoria pet food din Romania.

Intern retail:

După primii paşi făcuţi în e-commerce-ul din România de către Metro, prin METRO Office Direct şi de către cora, prin coradigital.ro, un nou mare retailer – Carrefour – face aces pas lansând, în versiune beta, site-ul de cumpărături online carrefour-online.ro.

PROFI Rom Food a inaugurat primul său magazin PROFI Mall, în cadrul complexului Oradea Shopping City, lansând astfel un nou concept şi ridicând reţeaua la 163 de unităţi. Începând din 15 aprilie 2013, toate magazinele PROFI le pun la dispoziţie acces gratuit la Internet tuturor celor care îşi fac aici cumpărăturile.

Mega Image anunţă deschiderea a şase noi magazine Shop&Go în Braşov. Oraşul Braşov devine astfel al doilea oraş după Bucureşti în care este dezvoltat conceptul Shop&Go.

Începând din 22 aprilie prima Săptămână Deluxe din acest an oferă clienţilor Lidl specialități gastronomice din toate colţurile lumii.

Programul hipermarketurilor Auchan în perioada Sărbătorilor de Paşte.

Intern FMCG:

Compania Coseli a lansat în această primăvară campania “Sute de picături aromate, pentru sute de momente savurate”

Farmec a lansat Fiolele cu Colagen din gama ASLAVITAL Mineralactiv, o formulă originală, creație a laboratoarelor de cercetare Farmec.

Johnnie Walker, cel mai mare brand de whiskey din lume, anunță că Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool, va fi prezent în București pe data de 5 iunie pentru a transmite consumatorilor români mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului”.

URSUS Breweries, parte a SABMiller plc., lansează URSUS Cooler, un nou produs pe piața mixurilor de bere din România ce îmbină perfect gustul berii (în proporție de 40%) și cel al limonadei (în proporție de 60%).

Heineken, cel mai valoros brand internaţional de bere premium din lume şi marca iconică a companiei, a marcat cea de-a 140-a aniversare printr-un e-book-ul aniversar “Heineken 140 de ani”.

Intern servicii:

Primul parc logistic din nord-estul țării se va construi în comuna Lețcani, Județul Iași. Deschiderea oficială este programată pentru primăvara lui 2014.

La începutul lunii aprilie a avut loc la Sibiu evenimentul KILO, o reţea naţională care include distribuitori locali de soluţii complete de retail şi service precum: case de marcat, POS-uri, cântare, scanere, imprimante fiscale, echipamente nefiscale etc.

Internaţional retail&FMCG:

În această săptămână mai multe companii de retail şi FMCG şi-au publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2013.

Un început bun de an pentru Danone cu o creștere organică de 5,6% în primul trimestru al acestui an.

Studii: 

A cincea ediţie a Studiului European anual al CMS privind fuziunile şi achiziţiile, dat publicităţii de curând, arată că, în ciuda dificultăţilor economice din această perioadă, vânzătorii din piaţă au reuşit să îşi reducă în mod semnificant riscurile financiare în urma tranzacţiilor făcute în ultimul an.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 15 – 19 aprilie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: