Sinteza Săptămânii 18 – 22 iunie

Intern:

Carrefour Property România a anunţat, luni, 18 iunie 2012, stadiul avansat al lucrărilor de construcţie a celui mai mare mall regional din sudul ţării, PLOIEŞTI SHOPPING CITY.

Mega Image este primul food retailer din România care lansează o aplicaţie pentru telefoane inteligente dedicată clienţilor săi.

Jacobs Kronung anunță o nouă campanie prin care sunt rasplătiți consumatorii. Campania se desfășoară în perioada 18 iunie – 12 august 2012.

În perioada 1 iunie – 31 august, toți cei care vor cumpăra berea Ciucaș care are inscripționat pe etichetă mesajul “Câștigă 10 Dacia Sandero”  vor avea parte de surprize plăcute.

Curtea de Apel București a redus la jumătate amenda aplicată magazinelor PROFI pentru o presupusă încălcare a legii concurenței, confirmând astfel că decizia Consiliului Concurenței a fost nelegală.

Lidl și-a continuat investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 20 iunie a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 141 magazine. Noua unitate se deschide în Baia Mare, pe Strada Cosmonauţilor nr. 2.

În perioada 14.06-11.07.2012, clienţii Carrefour care doresc să achiziţioneze  produse electronice/electrocasnice în valoare minimă de 500 de lei, pot beneficia pe loc de promoţia  „11 rate fără dobândă”.

Începând cu luna iunie, Redd’s își diversifică oferta disponibilă pe piața berilor cu aromă, prin lansarea Redd’s Cranberry, prima bere cu aromă de merișoare din România.

Mega Image va deschide pe 22 Iunie două noi magazine Shop&Go, ambele situate în sectorul 6 al capitalei.

Pe 21 iunie 2012, rețeaua PROFI a inaugurat primul său magazin din Craiova, ajungând astfel să numere 121 de unități în toată țara.

Nestlé lansează noul sortiment NESCAFÉ Frappé cu aromă de Gianduia, în ediţie limitată.

Potrivit unui studiu realizat de GfK România în luna mai, indicele de încredere a populaţiei măsurat de Barometrul de Încredere a Consumatorului a înregistrat cea mai mare valoare de la debutul crize.

Carrefour lansează un catalog cu produse fabricate în România.

La Concursul Internațional de Vinuri București (IWCB) 2012, Grupul Halewood România a obţinut 11 medalii de aur şi argint pentru vinurile sale româneşti.

Coca-Cola HBC România, Mega Image şi Green Revolution au lansat pe 22 iunie 2012, cel mai amplu proiect de educaţie ecologică din România – Green Bee.

Internațional:

Georges Plassat, CEO-ul Carrefour, a anunțat că vrea să schimbe strategia pe care retailerul francez a încearcat să o implementeze ani la rând.

Metro Group dorește să își reorganizeze divizia de fructe și legume.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,823 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza Săptămânii 18 – 22 iunie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: