Sinteza săptămânii 18 – 22 mai 2015

Recomandare retail-FMCG.ro: Canon, lider mondial în domeniul soluțiilor de imagistică, desfăşoară campania “Culorile prind viaţă” prin care îşi doreşte să evidenţieze importanţa şi avantajele folosirii consumabilelor originale, atunci când dorim să imprimăm la o calitate superioară.

Retail

IMG-6829 (Copy)Retailerul PROFI s-a arătat deschis ca ministerul agriculturii să trimită un expert care să aibă acces la toate datele din contabilitate şi la contracte pentru a putea face o evaluare legată de profitabilitatea departamentului de legume şi fructe, dar şi de taxele care sunt impuse producătorilor

Mega Image a anunțat că nu aplică nicio majorare de preț la produsele alimentare și băuturile nealcoolice, în anticiparea noii cote de TVA și că reducerea TVA de la 24% la 9%, din 1 iunie, se va regăsi în totalitate în prețurile de la raft.

Şi BILLA România este unul dintre retailerii care susțin inițiativa de reducere a TVA-ului pentru produsele alimentare și a băuturilor non-alcoolice de la 24% la 9% și își ia angajamentul de a păstra prețurile la același nivel până la 1 iunie.

Începând cu 21 mai 2015, Auchan oferă în avans reducerea de TVA la peste 1.000 de produse alimentare marcă proprie din categoriile: produse proaspete şi congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi nealcoolice, conserve şi alte produse de băcănie, dintre care 400 sunt fabricate în România.

Cum arată Mega Mall, centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România, deschis de curănd în Bucureşti.

Carrefour a deschis un nou supermarket Market, în Brașov, ridicând numărul total de magazine în acest format la 95.

Retailerul Mega Image a deschis un nou magazin Mega Image în București, reţeua sa ajungând la un total de 417 unităţi.

Retailerul german Metro AG intenţionează să-şi majoreze semnificativ investiţiile în următorii cinci ani, căutând achiziţii pentru a accelera creşterea vânzărilor şi profitabilitatea.

Studii

Deși 95% dintre români au aflat deja de decizia scăderii TVA, începând cu 1 iunie 2015, de la 24% la 9% pentru toate categoriile de produse alimentare și băuturi non-alcoolice, doar o treime consideră că prețurile la produsele alimentare și băuturile non-alcoolice vor scădea uniform cu reducerea TVA.

Studiu: Pentru români, calitatea produselor sau a serviciilor cumpărate depășește ca importanță prețul acestora, în decizia de cumpărare

FMCG

Şaptesprezece producători români de alimente au participat, în perioada 19-20 mai 2015, la Amsterdam, la târgul internaţional PLMA’s „World of Private Label”, conform Ministerului Economiei, Comerţului şi Turismului.

Autoritatea de Supraveghere Financiară a aprobat prospectul întocmit în vederea admiterii acțiunilor companiei Albalact la tranzacționare pe piața reglementată administrată de Bursa de Valori București.

În urma câștigării licitației pentru comunicarea brandului Bucegi, organizată de Scandia Food la începutul anului, Lowe&Partners a realizat pentru pateul Bucegi o campanie ce debutează cu un spot al cărui element central este chiar gustul foarte bun al produsului.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 18 – 22 mai 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: