Sinteza săptămânii 19-23 decembrie

Intern:

real,- Hypermarket va inchide anul viitor unul dintre magazine dar va continua expansiunea.

Reţeaua de magazine Kaufland, aparţinând Schwarz Group, a inaugurat un magazin în Câmpina, jud. Prahova. Este cel de-al 70-lea magazin din România al reţelei germane şi al 12-lea deschis în acest an.

Orarul de funcționare a magazinelor METRO în perioada Decembrie 2011 – Ianuarie 2012 şi a hipermarketurilor Auchan în aceeaşi perioadă.

Carrefour isi continua expansiunea si a deschis cel de-al 45-lea supermarket din tara, al 11-lea din Bucuresti : Carrefour Market Minis, situat in Piata Minis. Hipermarketurile Carrefour s-au pregatit intens pentru sarbatori si-si innoiesc promotiile zi de zi. Astfel, pana in Ajunul Craciunului, clientii pot petrece „Serile Magice” in toate hipermarketurile Carrefour cu si mai multe oferte si reduceri incredibile in fiecare zi.

REWE România, compania care operează reţeaua de magazine de tip discount Penny Market şi Penny Market XXL, a deschis într-o singură zi 5 noi magazine, ajungând la o reţea de 128 de unităti.

Compania Selgros Cash & Carry România a donat anul acesta produse alimentare și nealimentare în valoare de 600.000 de euro în cadrul proiectului de solidaritate socială Masa Bucuriei, derulat în parteneriat cu Patriarhia Română.

Timp de cinci săptămâni, caravana Tuborg Christmas Brew a străbătut 10 oraşe din România şi s-a oprit în 60 de locaţii, unde peste 9.000 de români au primit în dar primele sticle de Tuborg Christmas Brew de anul acesta.

56% dintre români consideră că fructele ne influenţează starea de spirit în sens pozitiv într-o foarte mare măsură, în timp de 30% se declară influenţaţi în mare măsură de fructe.

Românii preferă în continuare mărci de apă minerală naturală şi / sau apă de masă româneşti în procent de peste 90%.

Investigație pe piața tichetelor de masă, declanșată de Consiliul Concurenței.

GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth, iar concluziile studiului arată că mediul principal de transmitere word of mouth (WOM) este prin viu grai.

Internaţional:

Retailerul francez Auchan şi-a anunţat planurile ambiţioase de a atinge o cifră de afaceri de 100 miliarde de EUR până în 2018.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 19-23 decembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: